با ویژگی یک هتل خوب آشنا شوید

به گزارش مجله سرگرمی، شاید هر کس مفهوم متفاوتی از هتل خوب را در فکر خود داشته باشد اما آن چیزی که میان تمامی مفاهیم مشترک است، احساس راحتی است که در یک هتل داریم؛ جایی که بتوانیم به اندازه خانه خود در آن راحت باشیم. با خبرنگاران همراه باشید تا کمی بیشتر به بررسی این مفهوم بپردازیم.

با ویژگی یک هتل خوب آشنا شوید

در تعریف مفهمومی ایده آل از یک هتل خوب، خانه چیزی است که باعث می شود هتل ها در اول لیست برترین ها قرار بگیرند یا نگیرند. وقتی شما دور از خانه هستید، اگر در جایی که می مانید که در آن مثل خانه خودتان احساس راحتی می کنید و دوراندیشی و خدمات کارکنان آن تمام نیازهای شما را برطرف می کند، می توان ادعا کرد که این مکان جای راحت و مناسبی است. البته چنین کاری (ایجاد کردن جایی مثل خانه) باید در تعادل باشد، چون بدیهی است که کار هتل به نحوی است که باعث شود شما خانه را فراموش کنید (مثلا در خانه خودتان صبحانه درست می کنید اما در هتل همه چیز برایتان آماده است).

نکته مهم این است که تجربه ماندن در یک هتل خوب، مانند ایجاد فضایی مثل خانه اما دور از خانه است؛ یعنی برآورده کردن تمام خواسته ها، نیازها و امیال شما در یک فضای بسیار زیبا و باشکوه. تعریف دیگری از کلمه خانه، مفهوم انس و راحتی در آن است، مانند راحتی که با پوشیدن لباس راحتی به شما دست می دهد و یک تعریف بسیار رویایی از خانه هم وجود دارد که هتل هایی که آلاچیق در فضای باز یا اتاق های مهمان بسیار شیک و رویایی دارند، به آن تحقق می بخشند.

یکی از نویسنده های سایت های گردشگری خارجی به نام Guzmán در مورد سفر خود به آمانرا در جمهوری دومنیکن می نویسد:

در آمانرا ما به ندرت خانه کوچکی را که در آن اقامت داشتیم، ترک می کردیم. این خانه ما را وسوسه می کرد که خانه های خود را در شهر بفروشیم و چنین خانه زیبا، راحت و کوچکی (البته گران تر) را بخریم.

بنابراین ممکن است هر کسی از هتل خوب تعریفی را در فکر خود داشته باشد اما برتری واقعی در این صنعت متعلق به آن هایی است که به ماهیت خانه و آسایش آن نزدیک تر باشد.

منبع: کجارو / travelpulse.com
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1944

به "با ویژگی یک هتل خوب آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ویژگی یک هتل خوب آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید