اکتیویژن: همه آنچه در مدرن وارفر 2 به دست آورده اید به مدرن وارفر 3 منتقل می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت اکتیویژن (Activision) به برترین نحو در حال مدیریت مجموعه کال آو دیوتی (Call of Duty) است. این شرکت توانست با بازسازی عناوین قدیمی این شرکت دوباره آن را به دوران اوج خود بازگرداند. همینطور اینکه این شرکت تمرکز بسیار زیادی روی بخش آنلاین این مجموعه گذاشته است. در کنار این موارد با افت مجموعه بتلفیلد (Battlefield)، می توان گفت که کال آو دیوتی برترین مجموعه شوتر حال حاضر دنیای گیمینگ است.

اکتیویژن: همه آنچه در مدرن وارفر 2 به دست آورده اید به مدرن وارفر 3 منتقل می گردد

چندی پیش شرکت اکتیویژن شماره 3 مجموعه جنگاوری مدرن (Modern Warfare) را معرفی کرد. مجموعه ای که در اصل از سری کال آو دیوتی بوده و هواداران بسیار زیادی دارد. شرکت سازنده این بازی اسلجهمر (Sledgehammer) بوده و به نوعی یک بازسازی از عنوانی است که در سال 2011 عرضه شد.

بسیاری از کاربران کال آو دیوتی جنگاوری مدرن 2 محتوا و آیتم های زیادی در آن بازی بدست آوردند. قطعاً شروع دوباره برای این افراد خسته نماینده است. در نتیجه اکتیویژن تأیید کرد که کاربران می توانند موارد بدست آمده در بازی قبلی را به عنوان نو کال آو دیوتی منتقل نمایند. به همین علت کاربران آیتم های خود را داشته و نیازی به جمع آوری دوباره آن ها ندارند.

اکتیویژن در بلاگ خود شرح داد که محتوای قابل انتقال شامل سلاح، اپراتور و موارد مختلف ظاهری است. بیشتر محتوای موجود در بازی جنگاوری مدرن 3 با 2 مشترک است. با این حال در جنگاوری مدرن 3 ما شاهد Tactical Amphibius Vehicle یا مواردی از این دسته نیستیم. در نتیجه این آیتم ها قابل انتقال به شماره 3 نیستند.

این بیانیه نو اکتیویژن یک حرکت بزرگ به سمت اشتراک محتوای بازی میان عناوین کال آو دیوتی است. به این شکل که شرکت سازنده اعلام نموده آیتم های موجود در جنگاوری مدرن 3 به بازی وارزون (Warzone) هم منتقل خواهد شد. البته این انتقال زمانی انجام خواهد شد که فصل نو باز وارزون هم شروع گردد. یکی از نکات جالب اینجاست که اکتیویژن اعلام نمود به زودی بازی کال آو دیوتی موبایل هم با بازی های دیگر این مجموعه ادغام خواهد شد.

تا الان بازی کال آو دیوتی موبایل یک عنوان کاملاً جدا از بازی های دیگر این مجموعه بود. حال با این حرکت کم کم ما شاهد این خواهیم بود که عناوین کال آو دیوتی به طور یکپارچه با هم در ارتباط هستند. شرکت سازنده در این مورد اعلام نمود:

بازی کال آو دیوتی جنگاوری مدرن 3 در اوایل این هفته معرفی گردید. این بازی در تاریخ 19 آبان (10 نوامبر) در دسترس هواداران نهاده شد. همینطور اینکه کال آو دیوتی همچنان برای کنسول های نسل 8 هم عرضه خواهد شد. در نتیجه بازی جنگاوری مدرن 3 برای کنسول های نسل 8 و 9 در کنار کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2283

به "اکتیویژن: همه آنچه در مدرن وارفر 2 به دست آورده اید به مدرن وارفر 3 منتقل می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "اکتیویژن: همه آنچه در مدرن وارفر 2 به دست آورده اید به مدرن وارفر 3 منتقل می گردد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکتیویژن: همه آنچه در مدرن وارفر 2 به دست آورده اید به مدرن وارفر 3 منتقل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید