انجام این کارها در شانگهای مجانی است!

به گزارش مجله سرگرمی، کارهای مجانی در شانگهای چین

شانگهای کلان شهری پر از انرژی و هیجان است که در آنجا برای انجام کارهای جالب و فراموش نشدنی هیچ محدودیتی ندارید. مراکز خرید مجلل، بوتیک های گران قیمت و رستوران های لوکس شانگهای ممکن است که شما را یاد زندگی شاهانه بیندازند اما در این شهر هم می گردد تفریحات مجانی و ارزان پیدا کرد. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که سفری به شانگهای ترتیب دهید و از بودن در جاههای شلوغ به همراه دیگر گردشگران احساس خوبی داشته باشید در این صورت است که می توانید از فرصت های مجانیه این شهر نهایت استفاده را ببرید. خبرنگاران را همراهی کنید تا با تفریحات مجانی شانگهای آشنا شوید.

انجام این کارها در شانگهای مجانی است!

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

گشت و گذار در خیابان شلوغ و پرانرژی تیانزیفانگ

در این خیابان خرید که در محله فرانسوی ها واقع شده است انتظار دیدن مغازه هایی با دکوراسیون زیبا و جوی سرزنده و پرانرژی را داشته باشید. در اینجا در میان کوچه پس کوچه های کوچکی که پر از مغازه، رستوران و کافه هستند قدم می زنید و مردم محلی را از نزدیک می بینید. حتی اگر هوس خرید هم کردید از بابت هزینش نگران نباشید چون قیمت ها هم ارزان هست و هم تخفیف دریافت کاری عادی و مرسوم است!

قدم زدن در اسکله باند

شب ها اگر به کنار اسکله نورانی و درخشان باند بروید یکی از زیباترین چشم اندازهای شهری را از آسمان خراش های شانگهای می بینید. اینجا پر از ساختمان های استعماری است و گردشگران به این محل می آیند تا زیباترین بناهای معماری و برج های مدرن را در کنار رودخانه منطقه پودونگ تماشا نمایند. این اسکله شب ها خیلی شلوغ می گردد پس در ابتدای شب خودتان را به اینجا برسانید و بدون توجه به جمعیت از تماشای نمایش نور لذت ببرید. یادتان باشد که این نمایش شاد و مفرح ساعت 10 شب تمام می گردد پس دیر نرسید.

بازدید از موزه شانگهای

وقتی صحبت از آثار باستانی و تاریخی باشد مجموعه های کامل و ارزشمند چینی حرف زیادی برای گفتن دارند. موزه شانگهای دارای یکی از کامل ترین میراث به جا مانده از فرهنگ های پیشرفته سلسله های مینگ و کینگ است. در این موزه 4 طبقه می توانید آثار هنری برنزی و سرامیکی، سکه های باستانی، لباس های سنتی و … راببینید. شاید باورتان نگردد ولی در این موزه حتی لباسهای خاکسپاری در سلسله هان که حدود 200 سال قبل ازمیلاد مسیح زندگی می کردند هم به نمایش در آمده است. اما نکته هیجان انگیز درباره این موزه این است که ورود به آن کاملا رایگان است و کسی از شما هزینه ورودی نمی گیرد!

گردش در پارک فاکسینگ

اگر به دنبال لحظاتی آرامش بخش هستید به پارک فاکسینگ در ابتدای محله فرانسوی ها بروید و مردمی با فرهنگ ها و تفکراتی گوناگون بینید. در طول روز شانگهایی های زیادی به این پارک می روند تا ورزش رزمی تای چی چوان انجام دهند، بادبادک به پرواز در آورند، آواز بخوانند، موسیقی سنتی بنوازند و تمرین خوشنویسی نمایند.

گردش در محله فرانسوی ها

بودن در شهر شانگهای بدون گردش در محله جذاب و دیدنی فرانسوی ها کامل نمی گردد. این محله که قبلا دست فرانسوی ها بود با خیابان های پردرخت و سرسبزش که پر از رستوران، کافه و بوتیک هستند شناخته می گردد. در خیابان معروف نانچانگ می توانید نودل های تازه و ارزان بخورید و در خیابان ووکانگ ویلاها و آپارتمان های خاص و زیبا ببینید.

منبع: lonelyplanet.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 335

به "انجام این کارها در شانگهای مجانی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام این کارها در شانگهای مجانی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید