افزایش 400 درصدی فروش سخت افزارهای سونی در امریکا؛ فراوری PS5 بیشتر شده است

به گزارش مجله سرگرمی، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، فروش محصولات سونی در ماه سپتامبر 2022 در ایالات متحده نسبت به مدت مشابه در سال قبل، 400 درصد افزایش یافته است.

افزایش 400 درصدی فروش سخت افزارهای سونی در امریکا؛ فراوری PS5 بیشتر شده است

دیوید گیبسون (David Gibson)، تحلیلگر ارشد شرکت MST Financial، اسناد واردات محصولات سونی اینتراکتیو (Sony Interactive) به آمریکا را مطالعه نموده تا تعیین کند که چه تعداد از محصولات سونی وارد این کشور شده اند. طبق گفته گیبسون، این کمپانی در سپتامبر 2022 حدود 7.5 میلیون کیلوگرم محصول به ایالات متحده ارسال نموده است. این خبر از افزایش 400 درصدی نسبت به 1.5 میلیون کیلوگرم محصول وارد شده به ایالات متحده در سپتامبر 2021 می دهد.

لازم به ذکر است که این بدان معنا نیست که تعداد کنسول های پلی استیشن 5 در ماه گذشته، پنج برابر نسبت به سال گذشته در بازه ای مشابه وارد ایالات متحده شده است زیرا ارقام منتشر شده، نشان دهنده تمامی محموله های سونی است و مختص کنسول پلی استیشن 5 نمی گردد. گیبسون بیان نموده که گزارش های زیادی از بهبود عرضه پلی استیشن 5 در چند ماه گذشته به گوش می رسد اما هیچ آمار و ارقامی به طور رسمی وجود ندارد. در هر صورت به نظر می رسد که این کنسول در حال برطرف مسائل مربوط به عرضه است.

او بعلاوه با تحلیل آمار و ارقام منتشر شده از سوی مایکروسافت، تخمین زد که عرضه ایکس باکس، 89 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. در واقع این اندازه برای ایکس باکس، 4.5 میلیون کیلوگرم در مقابل 2.5 میلیون است، اما گیبسون تایید کرد که این آمار برای رسیدن به این نتیجه گیری احتیاج به تفسیر بیشتری دارند. او در ادامه اظهار داشت که ارقام مربوط به محصولات نینتندو با 59 درصد کاهش فروش نسبت به سال قبل، کمتر به نظر می رسد، اما از آن جایی که نینتندو از حمل و نقل هوایی نیز استفاده می نماید و تجزیه و تحلیل ذکر شده فقط حمل و نقل دریایی را پوشش می دهد، شرایط ممکن است آنقدرها هم برای این شرکت بد نباشد.

لازم به ذکر است که سونی در ماه آگوست امسال گفت که قیمت پلی استیشن 5 را تا 12.5 درصد در اروپا، استرالیا و بخش هایی از آسیا و آمریکای شمالی افزایش داده است، اما در ایالات متحده افزایش قیمتی مشاهده نشد. در واکنش به این خبر، پیرز هاردینگ رولز، یکی از محققان این حوزه، پیش بینی کرد که افزایش تقاضا برای کنسول پلی استیشن 5 به این معنی است که افزایش قیمت این کنسول احتمالا تاثیر کمی بر فروش آن خواهد داشت.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2157

به "افزایش 400 درصدی فروش سخت افزارهای سونی در امریکا؛ فراوری PS5 بیشتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 400 درصدی فروش سخت افزارهای سونی در امریکا؛ فراوری PS5 بیشتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید