اطلاعیه مشترک باشگاه های پرسپولیس و استقلال

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه های پرسپولیس و استقلال اطلاعیه مشترکی مبنی بر ممنوعیت مصاحبه اعضای تیم فوتبال خود منتشر کردند.

اطلاعیه مشترک باشگاه های پرسپولیس و استقلال

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر ممانعت از مصاحبه اصحاب رسانه با ارکان ورزشی و توصیه های اکید وزارت بهداشت، پروتکل های تصریحی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت فاصله گذاری فیزیکی و به منظور حفظ سلامتی همگان، با نظر مدیریت باشگاه پرسپولیس، انجام هرگونه مصاحبه با مدیران، مسئولان، کادر فنی و بازیکنان، مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس ممنوع است.

از اصحاب محترم رسانه نیز این انتظار می رود که با حضور نیافتن در مقابل ساختمان باشگاه، به رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط کمک کنند.

همچنین رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه های مؤکد وزارت بهداشت جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی، از این پس مصاحبه کردن مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان باشگاه استقلال در مقابل ساختمان این باشگاه، محل تمرین، هتل و ... ممنوع است و از اصحاب محترم رسانه انتظار می رود که در رعایت این موارد همراهی داشته باشند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1124

به "اطلاعیه مشترک باشگاه های پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه مشترک باشگاه های پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید