استونی ویزای خانه به دوشی دیجیتالی صادر می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، دولت استونی برای اصلاح قوانین اتباع خارجی خود تصمیم گرفته تا به عنوان نخستین کشور دنیا صدور ویزا خانه به دوشی دیجیتالی شروع کند.

استونی ویزای خانه به دوشی دیجیتالی صادر می نماید

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، دولت استونی برای اصلاح قوانین اتباع خارجی خود تصمیم گرفته تا به عنوان نخستین کشور دنیا صدور ویزای(ویزا) خانه به دوشی دیجیتالی شروع کند.

مطابق اعلام وزارت کشور استونی، ویزای خانه به دوشی دیجیتالی به آن دسته از افرادی که دارای مشاغل مستقل از زمان و مکان و دارای قابلیت انجام از راه دور هستند، اجازه می دهد تا در این کشور کار نمایند. وزارت کشور استونی برآورد نموده که بیشتر افراد تحت شمول این قانون، در بخش های فناوری اطلاعات، بازاریابی و تأمین مالی فعال هستند و صدور ویزای خانه به دوشی امکان جذب آن ها را فراهم خواهد نمود.

مارت هلم، نخست وزیر استونی، نیز در مورد انگیزه دولت این کشور برای تصویب قانون صدور ویزای خانه به دوشی دیجیتالی گفته که استونی به عنوان کشوری پیشرو در حوزه برقراری و توسعه دولت الکترونیک، این ظرفیت را دارد که بر پایه بستر پیشرفته خود در این زمینه، خدمات مؤثری به متقاضیان بین المللی ارائه دهد و از ظرفیت ارائه و صدور این خدمات برای غلبه بر رکود مالی حاصل از شیوع ویروس کرونا بهره ببرد.

مطابق اعلام دولت استونی، مراحل صدور این ویزا همانند سایر ویزاهای مسافرتی و درخواست های کسب اقامت خواهد بود ولی متقاضیان این ویزا ابتدا باید خانه به دوشی دیجیتالی خود را اثبات نمایند و محرز گردد که آن ها مدام به صورت مجازی و از راه دور در حال فعالیت مالی در بازار بین المللی هستند.

وزارت خارجه این کشور نیز تصریح نموده که ویزای خانه به دوشی دیجیتالی هم برای اقامت کوتاه مدت و هم برای اقامت بلندمدت صادر می گردد و در آینده نزدیک و توسعه بیشتر دولت الکترونیک در این کشور، امکان تلفیق آن با اقامت الکترونیکی وجود خواهد داشت.

استونی پیش بینی نموده که در مرحله نخست اعطای این ویزا حداقل 1800 تقاضا از سراسر دنیا دریافت کند.

در حاضر طرح ارائه ویزا خانه به دوشی دیجیتالی در کشورهایی همچون آلمان، جمهوری چک، نروژ، کاستاریکا، مکزیک و پرتغال ارائه شده است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1040

به "استونی ویزای خانه به دوشی دیجیتالی صادر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استونی ویزای خانه به دوشی دیجیتالی صادر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید