ارسال آذوقه به روستاهای مرزی گلستان با بالگرد، قطع آب 57 روستا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، میر محمد غراوی شامگاه شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: چهار روز بارش مداوم در سطح استان گلستان شاهد بودیم که سیلابی با 570 مترمکعب بر ثانیه ایجاد کرد.

ارسال آذوقه به روستاهای مرزی گلستان با بالگرد، قطع آب 57 روستا

وی با اشاره به اینکه ابتدا شهرستان گنبد کاووس درگیر سیل شد، اضافه نمود: هم اکنون سیل در این شهرستان فروکش نموده و تنها در معبر مرکزی گل و لای وجود دارد که آن هم در حال پاک سازی است.

سرپرست استانداری گلستان ادامه داد: در روزهای اخیر 320 مترمکعب بر ثانیه سیلاب وارد گرگان رودشد در حالی که ظرفیت این رودخانه تنها 120 مترمکعب برثانیه بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود دوسوم شهر آق قلا در پوشش آب و محاصره سیل واقع شده است، افزود: در روزهای نخست بارندگی تمامی مسیرهای کوهستانی به ویژه خوش ییلاق به شاهرود مسدود شد و نزدیک 11 کیلومتر ریزش کوه و گل را در این محور شاهد بودیم.

غراوی با بیان اینکه جز دو محور تمامی مسیرهای مواصلاتی ما متصل است، توضیح داد: با وقوع سیلاب آب حدود 57 روستا قطع شد اما هم اکنون تنها سه روستا داریم که با مشکل قطعی برق روبه رو هستند.

وی گفت: هم اکنون با بالگرد به روستاهای مرزی گرفتار سیلاب آذوقه و آب آشامیدنی ارسال می کنیم تا شرایط به گونه ای گردد بتوانیم خودرویی امدادرسانی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 174

به "ارسال آذوقه به روستاهای مرزی گلستان با بالگرد، قطع آب 57 روستا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال آذوقه به روستاهای مرزی گلستان با بالگرد، قطع آب 57 روستا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید