اراک، جشن عظیم عیدانه ورزش اراک برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه جشن عیدانه ورزش در اراک برگزار گردید گفت: ورزش های همگانی درراستای افزایش نشاط حقیقی و سپری کردن یک روز پر نشاط و دور از فضای مجازی و زندگی آپارتمان نشینی تدوین شده است و باید ادامه یابد.

اراک، جشن عظیم عیدانه ورزش اراک برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران از اراک، عابد حقدادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد جدید این اداره در برنامه های ورزش همگانی گفت: به دنبال رویکرد جدید در برنامه های ورزش همگانی، جشنواره ها، همایش های پیاده روی خانوادگی، ورزش های بومی محلی در سطح شهرستان ها و بخش های استان هستیم.

وی اضافه نمود: اجرای موسیقی زنده، برنامه های طنز و اجرای بعضی آیین ها و سنت های فراموش شده از برنامه های درنظر گرفته شده برای جشن عیدانه ورزش بود که نمونه این برنامه ها و المپیادهای ورزش همگانی را در اراک، ساوه و محلات داشته ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی توضیح داد: المپیاد ورزش همگانی که با عنوان جشن عظیم عیدانه ورزش در اراک برگزار گردید درراستای هدف ایجاد شور و نشاط جمعی در خانواده ها بوده و این رویکرد جدید در برنامه های ورزش همگانی، استفاده از ظرفیت تمامی رشته های ورزشی را در برمی گیرد.

حقدادی اعلام کرد: رشته های ورزشی که قابلیت دارند با حداقل هزینه ها و در محیط های روباز اجرا گردد و همچنین بازی های بومی و محلی که بخشی از آداب، سنن و فرهنگ استان مرکزی بوده در این برنامه ها لحاظ می گردد.

وی اظهار داشت: این جشنواره ها فضای نشاط و شادابی را در خانواده ها ایجاد می نماید، در کنار همایش های پیاده روی و ورزش های همگانی سعی شده رشته های ورزشی مختلف که خانواده ها در همه سنین می توانند آنها را انجام دهند در برنامه های المپیاد ترویج داده گردد و ورزش های همگانی با هدف ترویج شادی، نشاط و سلامت بین تمام افراد جامعه انجام می گردد تا بتوانیم شاهد شادابی بین تمام مردم باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی مطرح نمود: این قبیل برنامه ها درراستای افزایش نشاط حقیقی و سپری کردن یک روز پر نشاط و دور از فضای مجازی، بازی های رایانه ای و زندگی آپارتمان نشینی تدوین شده که باید همچنان به شکل مستمر برگزار گردد.

حقدادی با اشاره به برنامه های تبیین شده برای سال 97 گفت: در سال 97 همایش های خانوادگی و جشنواره های همگانی و بومی محلی را اجرا می کنیم که سال جاری در بیشتر شهرستان های استان شاهد این قبیل برنامه ها بوده ایم و خوشبختانه با استقبال بی نظیری از سوی مردم روبه رو شده است.

وی اضافه نمود: سال جاری برای نخستین بار در اراک جشن عیدانه ورزشی با حضور تمامی هیئت های ورزشی استان در غرفه های مختلف، نمایش های عروسکی ، گروه موسیقی سنتی و برنامه های مفرح دیگر در سالن پنج مرداد شهرستان اراک برگزار گردید.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1016

به "اراک، جشن عظیم عیدانه ورزش اراک برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اراک، جشن عظیم عیدانه ورزش اراک برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید