آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 1 شهریور)

به گزارش مجله سرگرمی، قیمت انواع تلویزیون از برند های مطرح ایران و دنیا، به تاریخ 1 شهریور 98 را در این خبر مشاهده کنید.

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 1 شهریور)

به گزارش خبرنگار ، در دنیای امروز با وجود ده ها شبکه تلوزیونی و صد ها برنامه مختلف، تماشا تلوزیون به یکی از اصلی ترین راه های گذراندن اوقات فراغت خانواده ها تبدیل شده است، تلویزیون ها در طول چند سال اخیر تغییرات بزرگی به خود دیده اند و با فناوری های جدید به همراه صفحه نمایش های بزرگ و باریک، تصاویر را با بهترین وضوح به نمایش می گذارند. البته هر تلویزیونی نیز نمی تواند بالاترین کیفیت را ارائه دهد، به همین منظور خرید یک تلویزیون کار آسانی نیست و باید مدل های مختلف را آنالیز کرد. در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تلویزیون های بازار به تاریخ 1 شهریور 98 نگاهی بیندازیم.

**تمامی قیمت ها به تومان است**

شرکت سونی

شرکت سونی محصولاتی گسترده در حوزه های مختلف فراوری می نماید و یکی از برترین شرکت های فناوری در دنیا محسوب می گردد. این شرکت محصولات خود را در ایران نیز به فروش می رساند که از جمله محبوب ترین فراوریات این برند در ایران می توان به تلویزیون های خانگی سونی اشاره نمود. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت سونی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت سامسونگ

شرکت کره ای سامسونگ نیازی به تعریف یا تمجید دارد، این شرکت یکی از بزرگ ترین فراورینمایندگان لوازم خانگی و محصولات فناوری بوده و کیفیت محصولات آن مورد تائید تمامی کارشناسان است، سامسونگ نیز از سال ها پیش وارد بازار ایران شده و فراوریات خود را در بازار ایران به فروش می رساند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت ال جی

ال جی از شرکت های قدیمی و باسابقه بازار محسوب می گردد که به خصوص در بخش لوازم خانگی فراوریات بسیار باکیفیت و پرطرفداری دارد، از این محصولات می توان به تلویزیون های ال جی اشاره نمود که سال ها است در بازار ایران به فروش می رسد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت ال جی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت پاناسونیک

یکی از شرکت های قدیمی و باسابقه حوزه محصولات خانگی، شرکت پاناسونیک است که به واسطه فراوری محصولات با کیفیت و توجه به سلایق مختلف در بازار، از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شرکت ژاپنی به خصوص در ساخت تلویزیون های هوشمند فعالیت های گسترده ای انجام داده و مدل های این برند از بهترین های بازار هستند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت پاناسونیک در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت فیلیپس

شرکت هلندی فیلیپس در چند سال اخیر رشد قابل توجهی در فراوری تلویزیون های خود داشته و با سرمایه گذاری برروی این بخش به دنبال افزایش حضور خود در بازار لوازم خانگی به خصوص تلویزیون است. فیلیپس محصولاتی با کیفیت فراوری می نماید و می تواند به انتخابی قابل اطمینان برای خریداران تبدیل گردد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت فیلیپس در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت TCL

شرکت تی سی ال از برندهای چینی بازار لوازم خانگی است که با توجه به عمر کوتاه 38 ساله خود توانسته به یکی از برترین شرکت های دنیا در این حوزه تبدیل گردد. تی سی ال رشد خود را از سال 2010 شروع کرد و از سال 2015 به عنوان سومین برند پرفروش تلویزیون در دنیا شناخته می گردد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت TCL در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت های ایرانی

قبل از خرید تلویزیون بهتر است نگاهی به کیفیت و قیمت محصولات ایرانی نیز بیندازید، برندهای ایرانی بازار لوازم خانگی و تلویزیون در سال های اخیر رشد چشمگیری داشتند و حال محصولاتی همرده با برندهای برتر دنیا فراوری می نمایند. فراوریات ایرانی قیمت مناسبی نیز دارند که از این جهت می توانند به انتخاب اول خانواده های ایرانی تبدیل شوند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های برند های ایرانی بازار را مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 359

به "آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 1 شهریور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 1 شهریور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید