کنترل حیوانات خانگی از راه دور

به گزارش مجله سرگرمی، ردیاب Findster Home را به گردن حیوان خانگی خود متصل کرده و تمامی رفت و آمدهای آنها را در هر زمان و مکانی و تنها با اتصال به وای فای کنترل کنید.

کنترل حیوانات خانگی از راه دور

جدیدترین ردیاب حیوان خانگی با بهره گیری از فناوری GPS، تمامی حرکات حیوان پشمالو شما را رصد کرده و اطلاع می دهد. برای بهره گیری از این فناوری تنها کافی است اپلیکیشن آن را در تلفن همراه خود نصب کرده و با قراردادن این فناوری بر گردن حیوان کار کنترل را آغاز کنید.

به محض روشن شدن این فناوری تمامی رفت و آمدهای حیوان در هر نقطه ای از شهر با اطلاعات دقیق مکانی و زمانی ثبت شده و از طریق تلفن همراه و با اتصال به اینترنت وای فای به کاربر ارسال می شود. کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن این فناوری حصارهای مجازی ایجاد کنند تا به محض ورود حیوان به نقاط تعیین شده بلافاصله هشدار دهد.

اطلاعات و داده های ثبت شده در راستا رفت و آمد حیوان خانگی علاوه بر تلفن همراه به یک بلندگوی صوتی نیز منتقل می شود. چنانچه کاربران تمایل به کنترل حیوان خود از طریق تلفن همراه نداشته نباشند می توانند از طریق هشدارهای این بلندگو به هدف خود برسند. چرا که به محض گم شدن یا ورود به مناطق ممنوعه این سیستم فعال شده و هشدار می دهد.

این سیستم برعکس نسخه های مشابه خود هیچ هزینه ماهیانه ای نداشته و تنها هزینه خرید برای بهره گیری از آن کفایت می کند. بنابراین فرقی نمی کند شما در ژاپن ساکن باشید یا امریکا؛ چرا تنها با خرید این فناوری می توانید برای همیشه کنترل حیوانات خزدار خود را در هر زمان و مکانی در دستانتان بگیرید.

این فناوری در طول هفته اطلاعات و گزارش هایی از راستاهای حرکت حیوان را در اختیار کاربران می گذارد. به این ترتیب کاربران علاوه بر کنترل حیوان خود از اطلاعاتی نظیر علاقه مندی به مکان های خاص و... آگاه شده و براساس داده های مرتبط ،حیوان خود را در تعطیلات آخر هفته به مکان های مورد توجه برده و لحظاتی شاد را در کنار آنها رقم می زنند.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 585

به "کنترل حیوانات خانگی از راه دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل حیوانات خانگی از راه دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید