کداک تکنسین های فیلم استخدام می نماید ، تقاضا برای فیلم های آنالوگ باز افزایش یافته است!

به گزارش مجله سرگرمی، ایستمن کداک آخرین فراوریکننده فیلم های رنگی آنالوگ است و پایداری این شرکت برای حفظ فراوری، ظاهرا پاسخ داده و با موج افزایش علاقه به عکاسی آنالوگ روبرو شده است.

کداک تکنسین های فیلم استخدام می نماید ، تقاضا برای فیلم های آنالوگ باز افزایش یافته است!

این استقبال آنقدر زیاد شده که کداک پرسنل تازه هم استخدام می نماید و Nagraj Bokinkere، معاون فراوری فیلم، درخواست مستقیمی را برای متقاضیان کار به مرکز تجاری محلی روچستر در نیویورک، جایی که دفتر مرکزی شرکت هنوز در آن واقع شده است، ارائه نموده است.

تقاضا به ویژه برای فیلم های 35 میلی متری، در چند سال گذشته افزایش یافته است. خرده فروشان مدام شکایت دارند که قفسه هایشان از این فیلم های خالی می گردد.

یک دهه پیش کداک در آستانه پرشکستگی بود و حالا در یک چرخش جالب، همه چیز فرق نموده است.

بنابراین، واقعاً استراتژی ما برای اینکه آخرین شرکتی باشیم که فیلم های رنگی فراوری می کنیم، پاسخ داده. ما آخرین شرکتی هستیم که فیلم های رنگی هم در زمینه مصرف کننده و هم در فیلم های سینمایی فراوری می نماید و سود سهام پرداخت می نماید. ما به معنای واقعی کلمه نمی توانیم تقاضا را تامین کنیم، ما به کارمندان بیشتری احتیاج داریم. ما در حال استخدام هستیم.

چند سال پیش این شرکت تنها پنج روز کاری یک شفتی داشت، اما سه شیفته در پنج روز هفته بودیم و الان شرکتی است که خطوط فراوریش 24 ساعته هستند. در 18 ماه گذشته، کداک بیش از 300 نفر را در زمینه فیلم و مواد شیمیایی استخدام نموده و در پی استخدام بیشتر هم است.

این شرکت در پی کارگران ماهر مانند اپراتورها، شیمیدان ها و مهندسان است برنامه کارآموزی هم دارد.

مطابق یک نظرسنجی تقریباً 76 درصد از پاسخ دهندگان مشتاق دوربین های آنالوگ تازه هستند و شواهد کافی در این نظرسنجی وجود دارد که نشان می دهد تقاضا برای محصولات و خدمات دیگر وجود دارد

این فقط ایستمن کداک نیست که تقاضای زیادی برای فیلم دارد. Max Spielmann، یک فروشگاه عکس در بریتانیا، می گوید که درخواست ظهور فیلم به سرعت در حال رشد است و تکنسین های تازهی برای پاسخگویی به موج ظهور عکس استخدام نموده.

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2156

به "کداک تکنسین های فیلم استخدام می نماید ، تقاضا برای فیلم های آنالوگ باز افزایش یافته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کداک تکنسین های فیلم استخدام می نماید ، تقاضا برای فیلم های آنالوگ باز افزایش یافته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید