چگونه از پرواز جا نمانیم؟!

به گزارش مجله سرگرمی، راه هایی برای جا نماندن از پرواز

جا ماندن از پرواز یکی از تجربه های سخت است که آدم را دلسرد و نا امید می نماید چون هم از سفر خود جا مانده ایم و همه برنامه هایمان به هم ریخته است و هم پولی را که برای بلیط هواپیما هزینه نموده بودیم از بین رفته است. برای اینکه مطمئن باشید که هیچ وقت این اتفاق برای شما نیفتد نکاتی وجود دارد که با رعایت آن ها همواره سر وقت به پرواز می رسید و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می کنید، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا بدانید چه کنید که از پرواز جا نمانید.

چگونه از پرواز جا نمانیم؟!

همه لوازم مورد احتیاج سفر را چند روز زودتر آماده کنید

صبح روزی که بعد از ظهر آن پرواز دارید زمان مناسبی برای چمدان بستن نیست! چندین روز جلوتر این کار را آغاز کنید تا مطمئن شوید که همه وسایل مورد احتیاج خود را بر می دارید اینطوری زمان کافی دارید تا وسایلی را که ندارید بخرید و لوازمی که فراموش نموده اید در چمدان قرار دهید را هم بسته بندی کنید. برخی از فرودگاه ها فروشگاه هایی دارند که می توانید چیزهایی را که فراموش نموده اید همراه خود به سفر بیاورید را از آنجا بخرید اما معمولا قیمت اجناس در این فروشگاه ها از جاههای دیگر خیلی بیشتر است. با این حال منطقی ترین کار این است که لوازمی را که خیلی به آن ها احتیاج دارید را از این فروشگاه ها بخرید. همه قوانین و محدودیت هایی را که برای بستن چمدان وجود دارد را رعایت کنید.

اگر ممکن است به صورت آنلاین چک این شوید

تعداد زیادی از ایرلاین ها خدماتی را ارائه می دهند که در آنجا می توانید برای پرواز خود چک این آنلاین انجام دهید، معمولا این کار 24 ساعت قبل از آغاز حرکت هواپیما انجام می گردد. با این کار در فرودگاه زمان اضافی زیادی دارید و لازم نیست که عجله کنید.

زودتر به فرودگاه برسید

سعی کنید که به موقع به فرودگاه برسید تا زمان کافی برای گرفتن بلیط خود و چیزهای دیگری که برای سفر احتیاج است داشته باشید. باید طوری برنامه ریزی کنید که حداقل 2 ساعت قبل از آغاز پرواز در فرودگاه باشید. وقتی همه کارهای خودرا برای پرواز انجام دادید شکیبا باشید چون ممکن است صف بلندی در جلوی شما وجود داشته باشد.

بدانید که گیت ورودی شما کجاست

وقتی افراد آغاز به بالا رفتن از هواپیما می نمایند خوب است که چمدان های خود را به سرعت چک نموده و در داخل هواپیما قرار دهید اما گر ندانید که هواپیمای شما کدام است چگونه می توانید برای ترک فرودگاه آماده شوید؟

خونسردی خود را حفظ کنید

موانع زیادی ممکن است پرواز شما را تحت تاثیر قرار دهد مثل شرایط بد آب و هوایی، مسائل فنی هواپیما و مسائل دیگری که ممکن است قبل از اینکه سوار بر هواپیما شوید پیش بیاید، صبر داشته باشید و خود را آماده سوار شدن به هواپیما نگه دارید چون این مسائل همواره وجود دارد و به زودی تمام می گردد.

به حرف کارکان ایرلاین و فرودگاه گوش دهید

کارکنان با گفتن اینکه پرواز شما کجاست و در قدم بعدی چه کاری باید انجام دهید بیشترین یاری را به شما می نمایند به همین علت همواره به حرف های آن ها گوش دهید.

منبع: wikihow.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2027

به "چگونه از پرواز جا نمانیم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از پرواز جا نمانیم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید