واکنش اینیستا به غیبت ستاره های بارسا در بین نامزدهای بهترین بازیکن اروپا

به گزارش مجله سرگرمی، کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا به نبود هیچ یک از بازیکنان این تیم در فهرست نهایی کاندیداهای کسب جایزه برترین بازیکن اروپا در سال 2016 واکنشی منفی نشان داد.

واکنش اینیستا به غیبت ستاره های بارسا در بین نامزدهای بهترین بازیکن اروپا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، آندرس اینیستا در واکنش به معرفی شدن کریستیانو رونالدو، گرث بیل و آنتوان گریزمان به عنوان سه نامزد نهایی کسب جایزه بازیکن سال فوتبال اروپا و قرار نگرفتن کسانی همچون لیونل مسی و لوئیز سوارز در این جمع سه نفره گفت: هر کسی برای انتخاب هایش دلایلی دارد و مردم هم به کسی رأی می دهند که فکر می نمایند بهترین است. اگر من بودم بازیکنان دیگر را در این فهرست قرار می دادم، اما هر کسی نظر خودش را دارد.

اینیستا در ادامه به کوشش باشگاه بارسلونا برای جذب یک مهاجم جدید در حالی که منیر الحدادی در بازی های پیش فصل این تیم عملکرد خوبی داشته است، اشاره داشت و تأکید کرد: ما در هر صورت روی منیر حساب می کنیم، چه مهاجم جدیدی بیاید و چه نیاید. فرصت بازی در بارسلونا چیزی است که به هر بازیکنی انگیزه می دهد و هر کسی که به ما ملحق گردد، یک بازیکن دیگر است که می تواند به تیم یاری کند. اگر کسی بیاید از او استقبال می کنیم، وگرنه مثل قبل به کارمان ادامه می دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 779

به "واکنش اینیستا به غیبت ستاره های بارسا در بین نامزدهای بهترین بازیکن اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اینیستا به غیبت ستاره های بارسا در بین نامزدهای بهترین بازیکن اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید