هزینه ساخت گلکسی S9

به گزارش مجله سرگرمی، زندگی امروز / محاسبه هزینه ساخت یک گوشی هوشمند، معمولاً چیزی نیست که با دو جمع و تفریق ساده حاصل گردد و تحلیلگران بازار اغلب با برآوردی که از منابع مختلف برای محاسبه هزینه های گوشی میزنن یک میزان تقریبی برای قیمت تمام شده برای ساخت گوشی اسم می نمایند. موسسه Techinsights تحلیلی از هزینه مدل های محبوب گوشی های هوشمند در بازار انجام داده است، که در ادامه آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

هزینه ساخت گلکسی S9

به گزارش زندگی امروز به نقل از وب سایت سخت افزار، اطلاعات Techinsights براساس تخمین هایی است که هم ممکن است درست باشند و هم محتمل است کاملاً درست نباشند، اما با این حال برترین و شاید نزدیک ترین اطلاعات به واقعیت ماجرا باشد. در این تحلیل هزینه چند جزء مختلف از گوشی و هزینه ای که برای سازندگان گوشی برمیدارد، در نظر گرفته شده است. آمار حاکی از آنست که گلکسی اس9+ برای سامسونگ هزینه بیشتری در مقایسه با گلکسی نوت8 داشته است.

آیفون X در صدر جدول

نتایج تجزیه تحلیل موسسه Techinsights اینگونه نشان میدهد که هزینه ساخت گلکسی S9+ بسیار بیشتر از گلکسی نوت 8 بوده است، هر چند که گوشی نوت 8 در زمان ورود به بازار قیمت بالاتری در مقایسه با اس9+ داشت. هزینه ساخت پرچمدار تازه 379 دلار است، در حالیکه نوت 8 با قیمتی در حدود 369 دلار ساخته شده است. آیفون 10 با صرف 389.5 دلار پرهزینه ترین گوشی بازار است و آیفون 8+ با هزینه 324.5 دلار کم هزینه ترین در این فهرست.

سامسونگ بیشتر قطعات مورد استفاده در گوشی های هوشمند را خودش فراوری می نماید و بنابراین بعضی از این هزینه ها به بخش دیگری از سامسونگ پرداخت می گردد. از سوی دیگر، اپل بسیاری از قطعات مورد احتیاج گوشی های خود را از شرکت های دیگر، از جمله سامسونگ تهیه می نماید. البته بد نیست این نکته را ذکر کنیم که هزینه نهایی دستگاه ها تنها به قیمت اجزای آنها خلاصه نمی گردد، هزینه هایی مانند تحقیق و توسعه، بازاریابی، توسعه نرم افزاری و توزیع هم هزینه بزرگ دیگری به قیمت تمام شده در ساخت گوشی ها اضافه می نماید.

منبع: زندگی روز
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1786

به "هزینه ساخت گلکسی S9" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه ساخت گلکسی S9"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید