نوری: تیم ملی فوتبال ایران از لحاظ فنی سرتر از تیم ولز بود

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران از لحاظ فنی یک سر و گردن بالاتر از ولز بود و بازی را برنده شد.

نوری: تیم ملی فوتبال ایران از لحاظ فنی سرتر از تیم ولز بود

محمد نوری پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی ولز اظهار کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان از لحاظ فنی یک سر و گردن بالاتر از تیم ملی ولز بود و روزبه چشمی بازیکن استقلال به داد تیم ملی رسید و گل ارزشمندی به ثمر رساند و از آن طرف هم حسینی یک سیو دیدنی داشت و موقعیت تک به تک را گرفت.

او ادامه داد: تیم ملی ولز ضریب اشتباهش در خطوط دفاع و هافبک زیاد بود و دروازه بان این تیم هم اشتباه فاحشی انجام داد و با اخراجش باعث از هم پاشیدن تیمش شد.

نوری درباره تغییر و تحولات تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با تیم ملی ولز گفت: تغییرات در ترکیب باعث شده بود که روند فنی تیم ملی بهتر شود و ضعف ها پوشش داده شد و بازیکنان نسبت به دیدار با انگلیس هجومی تر بازی کردند. البته بازیکنان ولز خسته شده بودند و با 10 نفره شدن نتوانستند حمله کنند و 2 گل دریافت کردند.

پیشکسوت فوتبال درباره تعویض های تیم ملی فوتبال در این بازی گفت: روزبه چشمی با ورودش به زمین مسابقه توانست گل بزند و تعویض طلایی محسوب می شود. او بازیکن تاثیرگذاری بود و به خط هافبک کمک کرد.

او درباره بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی آمریکا اظهار کرد: اگر ملی پوشان بتوانند همانند دیدار با ولز برابر آمریکا بازی کنند در آن صورت می توانند حریف خود را شکست بدهند. البته امیدوارم ملی پوشان دچار غرور نشوند و برای برد به مصاف آمریکا بروند.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2173

به "نوری: تیم ملی فوتبال ایران از لحاظ فنی سرتر از تیم ولز بود" امتیاز دهید

1 کاربر به "نوری: تیم ملی فوتبال ایران از لحاظ فنی سرتر از تیم ولز بود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: تیم ملی فوتبال ایران از لحاظ فنی سرتر از تیم ولز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید