تور ایتالیا ارزان: میلان و ثبت رکورد 17 برد خارج از خانه، پیروزی اسپتزیا بدون شوت در چارچوب!، 4 شکست پیاپی اتلتیکو در لالیگا

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- میلان در بازی های خارج از خانه سال 2021، برترین تیم سری آ بود.

تور ایتالیا ارزان: میلان و ثبت رکورد 17 برد خارج از خانه، پیروزی اسپتزیا بدون شوت در چارچوب!، 4 شکست پیاپی اتلتیکو در لالیگا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات امپولی و میلان در هفته نوزدهم فصل 2021/22 سری آ با فزونی 4-2 میلان به سرانجام رسید. تیم پیولی در این بازی پیروز به ثبت یک رکورد تاریخی شد. میلان در تقویم سال 2021 سری آ در 17 بازی خارج از خانه به پیروزی رسید و از این نظر یک رکورد تازه در تاریخ حضور خود در این رقابت ها به ثبت رساند. رکورد بیشترین برد خارج از خانه در تقویم یک سال سری آ به 18 پیروزی ناپولی در سال 2017 مربوط می گردد.

- 26 شوت (7 شوت در چارچوب) بازیکنان ناپولی بی فایده بود اما اسپتزیا بدون شوت در چارچوب به گل رسید. ملاقات ناپولی و اسپتزیا در هفته نوزدهم فصل 2021/22 سری آ با فزونی 1-0 اسپتزیا به سرانجام رسید. این تیم همانند فصل گذشته از زمین ناپولی با 3 امتیاز خارج شد. ناپولی در سه بازی اخیر خانگی خود در سری آ مقابل آتالانتا، امپولی و اسپتزیا شکست خورده است.

آماری عجیب از ملاقات ناپولی و اسپتزیا به ثبت رسیده است. شاگردان تیاگو موتا در این بازی 0 شوت در چارچوب داشتند اما به گل رسیدند. (گل به خودی ژوان ژسوس) حداقل از فصل 2004/05 به بعد که اوپتا اقدام به جمع آوری آمار سری آ نموده، برای اولین بار است که یک تیم بدون شوت در چارچوب پیروز به کسب پیروزی می گردد.

- لیونل مسی بازهم پیروز به گلزنی نشد اما 11 بار بازیکنان حریف را دریبل زد. در جریان تساوی 1-1 لوریان و پاری سن ژرمن در هفته نوزدهم فصل 2021/22 لیگ1 فرانسه، لیونل مسی بازهم پیروز به گلزنی نشد تا تعداد گل های او در این لیگ همچنان روی عدد 1 متوقف گردد. با این حال مسی در زمینه ثبت دریبل پیروز، یک آمار فوق العاده داشت.

به نقل از SofaScore؛ لیونل مسی در این بازی، 13 اقدام برای دریبل داشت که 11 مورد پیروز بود. برای اولین بار در جریان یک بازی از ملاقاتهای فصل جاری پنج لیگ معتبر اروپایی است که بازیکنی پیروز به ثبت 11 دریبل صحیح می گردد. لازم به ذکر است مسی در این بازی، 20 مرتبه مالکیت توپ را از دست داد.

- هم زمان با دهمین سالگرد حضور سیمئونه در اتلتیکو مادرید، این تیم بدترین فرم خود طی یک دهه اخیر را سپری می نماید. دقیقا 10 سال از همکاری اتلتیکو مادرید با دیگو سیمئونه می گذرد. او در 23 دسامبر 2011 راهنمایی اتلتیکو مادرید را برعهده گرفت و امروز در 23 دسامبر 2021 مقابل گرانادا با نتیجه 2-1 مغلوب گردید.

به نقل از ESPN؛ اتلتیکو مادرید با سیمئونه در حال سپری کردن بدترین فرم خود طی یک دهه اخیر است. روخی بلانکوس در 4 بازی اخیر لالیگا شکست خورده است. برای اولین بار از زمان حضور سیمئونه در اتلتیکو مادرید است که این تیم در 4 بازی پیاپی لالیگا مغلوب می گردد. اتلتیکو مادرید در هفته هجدهم لالیگا حداقل 14 امتیاز با رئال مادرید صدرنشین فاصله دارد. از سال 2012 چنین اختلافی میان تیم سیمئونه با صدرنشین لالیگا در این مقطع از فصل بی سابقه است.

- مهاجم فیورنتینا نتوانست رکورد گلزنی فوق ستاره پرتغالی در سری آ را بشکند. دوشان ولاهوویچ در آخرین بازی خود در سال 2021، نتوانست رکورد کریستیانو رونالدو را بشکند. آخرین بازی نیم فصل اول فیورنتینا که آخرین بازی این تیم در سال 2021 نیز محسوب می شد، مقابل هلاس ورونا برگزار گردید و در سرانجام با تساوی 1-1 سرانجام یافت. تک گل ویولا را کاستروویلی وارد دروازه حریف کرد، دوشان ولاهوویچ در این مسابقه 90 دقیقه بازی کرد اما در گلزنی ناکام ماند. بدین ترتیب تعداد گل هایی مهاجم صرب فیورنتینا طی سال 2021 در سری آ به ثمر رساند، در عدد 33 باقی ماند؛ رکوردی برابر با کریستیانو رونالدو (یوونتوس - 2020). ولاهوویچ با 16 گل، آقای گل نیم فصل اول سری آ 22-2021 هم لقب گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1976

به "تور ایتالیا ارزان: میلان و ثبت رکورد 17 برد خارج از خانه، پیروزی اسپتزیا بدون شوت در چارچوب!، 4 شکست پیاپی اتلتیکو در لالیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: میلان و ثبت رکورد 17 برد خارج از خانه، پیروزی اسپتزیا بدون شوت در چارچوب!، 4 شکست پیاپی اتلتیکو در لالیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید