مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قیمت های سرسام آور آیفون در برزیل تا روشن شدن ابعادی دیگر از پرونده طلاق جف بیزوس (تور برزیل)

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قیمت های سرسام آور آیفون در برزیل تا روشن شدن ابعادی دیگر از پرونده طلاق جف بیزوس (تور برزیل)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برزیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

برزیل یکی از گران ترین کشورهای دنیا برای خرید آیفون است. با این وجود برزیلی ها نسبت به خرید آیفون به شدت مشتاق ظاهر می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیت بیت یک ردیاب تازه طراحی نموده که به طور اختصاصی به وسیله کارفرمایان یا بیمه گران قابل دریافت است. این موضوع دقیقا شبیه به طرحی است که شرکت اپل نیز در کوشش است اجرایی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک با یاری هوش مصنوعی نوعی سیستم تازه را راه اندازی نموده که به کاربران یاری می نماید اقدام به خرید مبلمان دلخواهشان نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قوی ترین گجت ارتباطی سال موسوم به ورت رونمایی شد، این گجت به طور ویژه برای ورزشکاران مفید خواهد بود، چرا که دارای ویزگی هایی منحصر به فرد است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک اخیرا تیم ویژه مسنجر بچه ها خود را بازسازی نموده و از سرویس هایی تازه برای نوجوانان نیز پرده برداری نموده است. اما پرسش این است که چرا فیسبوک تا این حد روی نسل نوجوان سرمایه گذاری و برنامه ریزی می نماید؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فوربس نوشت: این روزها روبات های روزنامه نگار وارد جریان روزنامه نگاری دنیا شده اند، نشریات مختلف به مرور از یان روبات ها استفاده می نمایند اما نوشته های این روبات ها چه تاثیری بر روزنامه نگاری دارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2182

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قیمت های سرسام آور آیفون در برزیل تا روشن شدن ابعادی دیگر از پرونده طلاق جف بیزوس (تور برزیل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قیمت های سرسام آور آیفون در برزیل تا روشن شدن ابعادی دیگر از پرونده طلاق جف بیزوس (تور برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید