مقاله: ساخت کاردستی با درب نوشابه فلزی، معرفی دو ایده خلاقانه

به گزارش مجله سرگرمی، ساخت جاکلیدی با درب فلزی نوشابه یک ایده بسیار کاربردی و زیبا و کم هزینه است. برای طرح داخل درب می توانید از استیکرهای دایره ای کوچک استفاده نموده یا هر طرح خلاقانه ای که مد نظر خودتان است را انتخاب کنید.

مقاله: ساخت کاردستی با درب نوشابه فلزی، معرفی دو ایده خلاقانه

اگر تعداد زیادی بطری درب نوشابه دارید و یا اینکه به دنبال طرحی پیچیده و جذاب تر از جاسوئیچی هستید، این ایده برای شما بسیار مناسب است. لوازمی که برای ساخت این کاردستی با درب نوشابه فلزی دارید به توضیح زیر هستند:

اما می رسیم به مهم ترین بخش که چسباندن طرح و دکمه اپوکسی شیشه ای، داخل درب فلزی است. برای اجرای این روش، ابتدا با قیچی طرح مد نظر خود را از درون کاغذ بیرون آورید. سپس عکس را پست دکمه اپوکسی با چسب شفاف، بچسبانید. برای این کار فقط یک لایه بسیار نازک از چسب کفایت می کنید. پس از چسب زدن، 10 دقیقه صبر کنید تا چسب کاملا خشک گردد.

کار آلبوم کاردستی با درب نوشابه فلزی تمام است. مرحله آخر نصب درب های آهنربا دار روی سطوح فلزی خانه است. برای نصب آهنربا معمولا درب یخچال بهترین گزینه است. ترتیب قرار گیری درب های فلزی هم به سلیقه شما بستگی دارد، می توانید از اشکال هندسی مختلف برای چینش عکس ها کنار هم استفده کنید.

منبع مقاله: ساخت کاردستی با درب نوشابه فلزی، معرفی دو ایده خلاقانه

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1870

به "مقاله: ساخت کاردستی با درب نوشابه فلزی، معرفی دو ایده خلاقانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: ساخت کاردستی با درب نوشابه فلزی، معرفی دو ایده خلاقانه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ساخت کاردستی با درب نوشابه فلزی، معرفی دو ایده خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید