مس سونگون به دنبال پیروزی پیش از رقابت های آسیایی، ملی حفاری در اندیشه صدرنشینی

به گزارش مجله سرگرمی، لیگ برتر فوتسال کشورمان امروز (پنجشنبه) با انجام 2 بازی وارد هفته ششم می گردد.

مس سونگون به دنبال پیروزی پیش از رقابت های آسیایی، ملی حفاری در اندیشه صدرنشینی

به گزارش ، مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز (پنجشنبه) با انجام 2 بازی وارد هفته ششم خواهد شد. در بازی این هفته که به صورت همزمان و از ساعت 18 برگزار می گردد ابتدا 2 تیم هایپر شهر شاهین شهر و مس سونگون در شاهین شهر اصفهان به مصاف هم می روند و در دیگر بازی این هفته تیم های ملی حفاری اهواز و فرش آرا مشهد در اهواز رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

هایپر شهر شاهین شهر - مس سونگون

در نخستین دیدار این هفته 2 تیم هایپر شهر شاهین شهر و مس سونگون در شاهین شهر اصفهان به مصاف هم می روند. حساسیت این بازی می تواند حائز اهمیت باشد جایی که مس قرار است در این دیدار بیشتر از ترکیب جوانان خود بهره می برد. زیرا این تیم هفته آینده باید در رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا به مصاف حریفان خود برود و به همین منظور اسماعیل تقی پور سرمربی تیم مس سونگون برای آن که به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد، در این بازی از بازیکنان جوان تیمش استفاده خواهد نمود تا بتواند شرایط بازی آن ها را هم برای دیدارهای بزرگ آماده نگه دارد.

پیش از هفته ششم تیم هایپر شهر با کسب 6 امتیاز در رده 10 جدول رده بندی قرار گرفته است. همچنین تیم مس سونگون هم با 7 امتیاز در رده 5 قرار گرفته است و این فاصله کم امتیاز بین 2 تیم می تواند به جذابیت این بازی بیفزاید.

ملی حفاری اهواز - فرش آرا مشهد

در دیگر بازی این هفته که امروز برگزار می گردد، 2 تیم ملی حفاری اهواز و فرش آرا مشهد در گرمای اهواز به مصاف هم می روند. این بازی از جمله بازی های دیدنی و حساس این هفته خواهد بود.

ملی حفاری مسابقات خود را در این فصل بسیار خوب شروع نموده به طوری که تا قبل از شروع هفته ششم با 9 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است.

تیم فرش آرا مشهد هم که در هفته های اول لیگ نتوانسته بود نتایج دلخواه و مطلوبی را کسب کند، با گذشت چند هفته از رقابت ها پیروز شد به هماهنگی خوبی دست پیدا کند.

فرش آرا در بازی هفته گذشته مقابل هایپر شهر شاهین شهر اصفهان به پیروزی دست یافته بود و با روحیه خوبی در دیدار این هفته به مصاف تیم ملی حفاری اهواز می رود. فرش آرا هم اکنون با 7 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است.

دیگر بازی های این هفته از روز آدینه شروع می گردد که چند دیدار می تواند از حساسیت خاصی برخوردار باشد.

آذرخش بندر عباس - سن ایچ ساوه

در اولین بازی روز آدینه 2 تیم آذرخش بندر عباس و سن ایچ ساوه به مصاف هم می روند. جایی که تیم صدرنشین و قدرتمند سن ایچ باید در گرمای بندر عباس و در سالن گرم این شهر به مصاف تیمی برود که این روز ها زیاد حال خوشی ندارد. پس از آن که آذرخش توانست در هفته های اول لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کند، اما در هفته های اخیر این تیم دچار تنزل شده و به رده های پایین جدول سقوط نموده است.

آذرخش بندر عباس هم اکنون با 6 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است و از آن طرف هم تیم با انگیزه و قدرتمند سن ایچ با 12 امتیاز صدرنشین است.

ارژن شیراز - گیتی پسند اصفهان

در دیگر بازی مهم و حساس این هفته 2 تیم ارژن شیراز و گیتی پسند اصفهان در سالن شهید ابوالفتحی شهر شیراز به مصاف هم می روند. ارژن در این چند هفته ای که از مسابقات لیگ برتر گذشته نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند.

تیم ارژن در بازی با گیتی پسند کار بسیار سختی را دارد، چرا که گیتی پسند از بازیکنان باتجربه و ملی پوش زیادی برخوردار است و این بازیکنان هر لحظه می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. ارژن شیراز تا قبل از شروع هفته ششم مسابقات با 4 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته است.

تیم گیتی پسند که در این هفته ها توانسته به یک هماهنگی خوبی در بین بازیکنانش دست پیدا کند و همچنین با نتایجی که کسب نموده و تا حدودی وضعیت خود را در جدول سر و سامان داده است در این تیم بازیکنان مصدوم زیادی هستند. با این که این تیم از مصدومان زیادی برخوردار است، اما در ترکیب آن ها جوانانی حضور دارند که به خوبی توانسته اند جایگزین بسیار خوبی برای بازیکنان با تجربه و ملی پوش باشند.

نکته جالب توجه در این مسابقه حضور نداشتن حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند است. بی غم به دلیل اخراج در دیدار هفته گذشته تیمش اجازه حضور روی نیمکت گیتی پسند را در این بازی نخواهد داشت.

برنامه کامل هفته ششم مسابقات لیگ برتر به توضیح ذیل است:

پنج شنبه 10 / 5 / 98

هایپر شهر شاهین شهر - مس سونگون

ملی حفاری اهواز - فرش آرا مشهد

آدینه 11 / 5 / 98

شاهین کرمانشاه - شهروند ساری

ارزن شیراز - گیتی پسند اصفهان

مقاومت البرز - اهورای بهبهان

آذرخش بندر عباس - سن ایچ ساوه

سوهان محمد سیما قم - ستارگان ورامین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 251

به "مس سونگون به دنبال پیروزی پیش از رقابت های آسیایی، ملی حفاری در اندیشه صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس سونگون به دنبال پیروزی پیش از رقابت های آسیایی، ملی حفاری در اندیشه صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید