ماجرای نو یانگا و استقلال؛ مشکل مدافع فرانسوی تا دوشنبه حل می گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه استقلال برای گرفتن آی تی سی یامگا منتظر دریافت شماره مخصوص بازیکنان خارجی از سازمان لیگ است.

ماجرای نو یانگا و استقلال؛ مشکل مدافع فرانسوی تا دوشنبه حل می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کوین یامگا مدافع فرانسوی تیم استقلال که آدینه شب گذشته قراردادش را با تیم استقلال به صورت رسمی امضا کرد برای حضور در هفته اول مسابقات لیگ برتر است نیازمند داشتن برگه آی تی سی از فدراسیون فوتبال دانمارک است.

یامگا که از تیم وایله دانمارک به استقلال آمده تا خاتمه هفته یازدهم لیگ برتر دانمارک این تیم را همراهی نموده و سپس با فسخ قرارداد از این تیم جدا شده و به استقلال آمده لذا باید برگه آی تی سی فدراسیون فوتبال دانمارک را داشته باشد.

در این ارتباط شنیدیم درخواست آی تی سی یامگا از فدراسیون فوتبال دانمارک مستلزم داشتن شماره PL از سازمان لیگ است که پس از ثبت قرارداد یامگا در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کشورمان و دریافت این شماره برای گرفتن آی تی سی اقدامات لازم انجام می گردد.

ناگفته نماند به محض دریافت این شماره باشگاه استقلال برای دریافت آی تی سی اقدام خواهد نمود و با توجه به تعطیلی امروز و فردا(روزهای شنبه و یکشنبه) در دانمارک به احتمال زیاد این اتفاق روز دوشنبه رخ خواهد داد.

ملاقات تیم های استقلال و طرفدار روز چهارشنبه هفته جاری 28 مهر از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد که با توجه به فاصله به جای مانده این احتمال زیاد است که تا آن موقع آی تی سی یامگا رسیده و بتواند استقلال را در ملاقات مقابل حریف همشهری اش همراهی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1864

به "ماجرای نو یانگا و استقلال؛ مشکل مدافع فرانسوی تا دوشنبه حل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای نو یانگا و استقلال؛ مشکل مدافع فرانسوی تا دوشنبه حل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید