فیلم جنجالی نیوشا ضیغمی : مردم عقده ای هستند !

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران:صحبت های جنجالی نیوشا ضیغمی بازیگر زن درباره مردمی که در صفحات شخصی سلبریتی ها فحش می دهند را ببینید.

فیلم جنجالی نیوشا ضیغمی : مردم عقده ای هستند !

نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی عقیده دارد که فحاشی مردم در صفحه اینستاگرام سلبریتی ها و بازیگران مشهور علت عقده های درونی آنهاست که فکر می نمایند اگر سر ما خالی نمایند حس بهتری پیدا می نمایند.نیوشا ضیغمی شرح می دهد که مطالعه پایین در جامعه یکی از دلایلی است که مردم بدرفتاری مجازی می نمایند و همواره مورد فحاشی مردم قرار گرفته است. نیوشا ضیغمی یکی از مشهورترین بازیگران مدل در فضای مجازی است که از تبلیغات مزون ها و مراکز زیبایی کسب درامد می نماید. البته جالب است بدانید که نیوشا ضیغمی هم کلینیک زیبایی دارد و بعضی مواقع هم کلینیک خودش را تبلیغ می نماید.

البته قبلا شراکتی کلینیک داشت که به قول خودش به علت وجود اختلاف هایی از شریک خودش جدا شده است. خانم ضیغمی بر این عقیده هستند که آدم های مشهور در جهان تبلیغات می نمایند و اینکه او در تبلیغات زیادی حضور دارد و کسب عایدی می نماید خیلی عادی است و جهان این را پذیرفته است. او برای شرح این حرفش افراد مشهوری مثل بیانسه را مثال می زند که همین مثال او سوژه کاربران شده که نیوشا ضیغمی خودش را با خواننده ها و سلبریتی های مشهور جهان مقایسه می نماید ! البته بسیاری از بازیگران زن مشهور و محبوب ایرانی در صفحات خود تبلیغات خاصی ندارند. الناز شاکردوست، سحر قریشی، ترانه علیدوستی و ... تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود قرار نمی دهند مگر برای کمپین های اجتماعی یا مسائل مربوط به فیلم های خودشان، اما در این میان بهاره رهنما و فریبا نادری و نیوشا ضیغمی از آن درسته از بازیگرانی هستند که کسب عایدی خوبی از این طریق دارند (جدیدا نفیسه روشن هم به جمع آنها اضافه شده است)

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1895

به "فیلم جنجالی نیوشا ضیغمی : مردم عقده ای هستند !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جنجالی نیوشا ضیغمی : مردم عقده ای هستند !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید