فرهادی زاد: دختران فوتبال و فوتسال باید به حق شان برسند

به گزارش مجله سرگرمی، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در واکنش به انتقاداتی که به نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال می گردد از پیگیری برای حل مسائل این بخش اطلاع داد.

فرهادی زاد: دختران فوتبال و فوتسال باید به حق شان برسند

به گزارش خبرنگاران، چندی است که لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال به دلیل کوتاهی در معین و تکلیف سریع تیم های ملی، پیگیری پاداش بانوان فوتسالیست و مسافرت های زیاد مورد انتقاد قرار گرفته است. به همین دلیل بعضی خواهان ورود معاونت بانوان وزارت ورزش در آنالیز عملکرد صوفی زاده و حل مسائل موجود هستند.

مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا بخش بانوان وزارت ورزش در عملکرد خانم صوفی زاده ورود می نماید؟ بیان نمود: بلی. در همین مدت کوتاهی که معاون بانوان وزارت شدم جلسات خوبی را با نواب رئیس فدراسیون ها شروع کردم و هفته آینده نیز همایشی با نواب رئیس داریم. سعی مان بر برگزاری هر ماهه این جلسات است تا هماهنگی های کاری بخش بانوان را با حضور آنها در فدراسیون ها دنبال کنیم. مسلما آنها احتیاج به یاری دارند و باید فضای بیشتری را برایشان باز کنیم.

او در این مورد اضافه نمود: خانم صوفی زاده با توجه به توانمندیهای مدیریتی اش در فوتبال کار می نماید. موانعی همانند بخش مردان وجود دارد که باید با صبر، حوصله و توانمندی آنها را حل نماید. چون نباید در فضای فوتبال دختران وقفه ای ایجاد شود. همچنین توان فنی زنانمان در رشته فوتبال کم نیست، صوفی زاده باید بتواند با هماهنگی و یاری فکری از بخش های دیگر و با نگاه رئیس فدراسیون فضای راهنمایی تیم هایش را هماهنگ کند و مربیان این بخش زودتر کار خود را شروع نمایند.

فرهادی زاد در ادامه بیان نمود: مطمئنا صوفی زاده در حال هماهنگی این کارها است. با توجه به فعالیت های متنوعی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد باید با آرامش، صوفی زاده را یاری کنیم تا جایی که احتیاج است، حمایت بیشتری شود و شرایط بهتری فراهم شود تا بتواند فضای کاری خود را مدیریت کند. من هم پیگیر این موضوع هستم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص پرداخت نشدن پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان با گذشت 14 ماه بیان نمود: با توجه به شناختی که از صوفی زاده و مدیریت فدراسیون فوتبال دارم، معتقدم باید با این نگاه حمایتی پاداش دخترانمان دنبال شود و چنین رقم هایی که با توجه به امکانات فدراسیون فوتبال چیز خاصی نیست اما انگیزه زیادی به دخترانمان می دهد، پرداخت شود. مطمئنا مشکل خاصی نیست، من هم پیگیری می کنم تا با یاری صوفی زاده و حمایت تاج این موضوع حل شود.

او در این مورد اضافه نمود: این موضوع باید حل شود و ان شاءالله مسئله ای وجود ندارد. درست است که بازیکنانمان به بخش اقتصادی ورود نمی نمایند اما آنها تمام زمانشان را برای تیم ملی می گذارد در حالی که می توانستند از این زمان در جای دیگر و برای کار دیگری استفاده نمایند تا زندگی شان را بچرخانند. حتما پیگیر این قضیه می شوم.

فرهادی زاد در پاسخ به این سوال که آیا نایب رئیس فوتبال به دلیل حساسیت این ورزش نباید همچون نوابی مثل فریده شجاعی فعال و محکم تر باشد؟ گفت: خانم صوفی زاده هم تمام کوشش خود را می نماید. البته آدم ها از نظر شخصیتی با هم متفاوت هستند؛ بعضی آرام و بعضی شخصیت جنگنده ای دارند. نگاه خانواده فوتبالی خانم شجاعی مزید بر توجه بیشتر در بخش های مختلف بود اما خانم صوفی زاده هم تحصیل نموده ورزش است و در بخش مدیریت ورزشی کارهایی انجام داده است. با این حال باید کوشش بیشتری در این خصوص کند که بتواند جامعه فوتبال را در بخش هایی که مورد خاصی هم نیست حمایت کند. مسائلی که مطرح شده به راحتی قابل حل است و بازیکنانمان را به آرامش بیشتری می رساند تا تمرینات قوی تری داشته باشند. مطمئن باشید با خانم صوفی زاده صحبت می کنم و او در کوشش بیشتری قرار می گیرد تا بازیکنان را به حقشان برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 249

به "فرهادی زاد: دختران فوتبال و فوتسال باید به حق شان برسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی زاد: دختران فوتبال و فوتسال باید به حق شان برسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید