شمارشگر دیسلایک ویدیوها در یوتیوب مخفی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، یوتیوب اوایل سال جاری مخفی کردن شمارشگر دیسلایک (نمی پسندم) را برای ویدیوها شروع کرد تا به کاهش حملات به تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم یاری کند.

شمارشگر دیسلایک ویدیوها در یوتیوب مخفی می گردد

یوتیوب پس از تحلیلی که در ژوییه انجام داد، شاهد کاهش این رفتار بود بنابراین بیان نمود مخفی کردن شمارشگر دیسلایک را برای همه ویدیوها در سراسر این پلتفرم شروع می نماید.

اما دکمه دیسلایک حذف نمی گردد و کاربران همچنان می توانند عدم پسند ویدیوی مورد نظرشان را اعلام نمایند. شمار دیسلایکهای یک ویدیو به صورت خصوصی برای تولیدنمایندگان محتوا در یوتیوب استودیو قابل دسترس خواهد بود.

یوتیوب بیان نمود با پنهان کردن شمارشگر دیسلایک، می خواهد فضای فراگیر و احترام آمیزی ایجاد کند که تولیدنمایندگان محتوا فرصت دارند موفقیت را تجربه نمایند و با اطمینان خاطر به ابراز وجود بپردازند. این یکی از اقداماتی است که یوتیوب برای حمایت از تولیدنمایندگان محتوا به خصوص تولیدنمایندگان کوچک در برابر آزار و اذیت انجام می دهد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری Gsmarena، بعضی ممکن است ادعا نمایند که شمارشگر دیسلایک به بینندگان یاری می نماید تعیین نمایند آیا ویدیو ارزش تماشا دارد یا خیر. با این حال یوتیوب می گوید تحقیقات نشان داده است مشاهده یا عدم مشاهده دیسلایک هیچ تفاوت قابل توجهی در تماشای ویدیوها ندارد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1896

به "شمارشگر دیسلایک ویدیوها در یوتیوب مخفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارشگر دیسلایک ویدیوها در یوتیوب مخفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید