دستاوردهای مقاومت یمن در البیضاء محاسبات سعودی ها را برهم زد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، ضیف الله الشامی سخنگوی دولت نجات ملی یمن سخنانی را در خصوص دستاوردهای نیروهای مقاومت این کشور در استان البیضاء مطرح نمود.

دستاوردهای مقاومت یمن در البیضاء محاسبات سعودی ها را برهم زد

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: دستاوردهای مقاومت یمن در البیضاء محاسبات سعودی ها را برهم زد. نیروهای یمنی بخش های مهمی در استان البیضاء را به کنترل خود درآوردند.

این مقام یمنی اضافه کرد: ائتلاف سعودی در استان البیضاء متحمل شکست سنگینی شده است و بسیار آشفته به نظر می رسد. پیش از این، سعودیها در جبهه البیضاء برای خود افسانه پیروزی های توهمی را ساخته بود.

الشامی گفت: ائتلاف سعودی از گروه های تروریستی نظیر داعش و القاعده برای تحقق پیروزی در البیضاء حمایت به عمل آورد اما هیچگاه تصور نمی کرد که نیروهای مقاومت ابتکار عمل در این جبهه را به دست گیرند.

وی پیشتر در سخنانی گفته بود: واقعیت این است که ایالات متحده آمریکا در پشت ناآرامی های اخیر در منطقه الزاهر واقع در استان البیضاء ایستاده است. این درحالی است که مقامات آمریکایی همواره خود را از حامیان صلح جلوه می دهند.

سخنگوی دولت نجات ملی یمن در ادامه گفت: صلح، شعار دروغینی است که از طریق کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی و در رأس آنها ایالات متحده آمریکا مطرح می شود. آمریکایی ها تنها در پی فریب دیگران هستند و هدفشان سرکوب ملت ها است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1726

به "دستاوردهای مقاومت یمن در البیضاء محاسبات سعودی ها را برهم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای مقاومت یمن در البیضاء محاسبات سعودی ها را برهم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید