حسینی: کمترین موقعیت را به استقلال دادیم و آنها را کنترل کردیم، همواره یک جای خالی برای حدادی فر داریم

به گزارش مجله سرگرمی، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت که تیمش در مصاف با استقلال کمترین فرصت را به شاگردان فرهاد مجیدی داده است.

حسینی: کمترین موقعیت را به استقلال دادیم و آنها را کنترل کردیم، همواره یک جای خالی برای حدادی فر داریم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، سیدمجتبی حسینی پس از رجحان 2 بر صفر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مقابل استقلال در هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خیلی دشواری بود، چون هفته ها بود بازی ننموده بودیم. استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است، اما در استادیوم آزادی کمترین موقعیت را به این تیم دادیم و باید از بازیکنانم تشکر کنم که با جان و دل بازی کردند. تیم ما با توجه به جایگاهی که دارد تحت فشار است. باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی های سخت آینده باشیم.

وی در خصوص تقابل دوباره ذوبی ها با استقلال در جام حذفی که 10 روز دیگر برگزار خواهد شد، توضیح داد: برنامه ریزی لیگ به گونه ای است که چهار بازی بیرون خانه داریم. پس از بازی با پدیده، در آزادی با استقلال بازی کردیم، بعد با گل گهر بازی می کنیم و دوباره با استقلال روبه رو می شویم. ما با عزم و همت بازیکنان به استقبال بازی ها می رویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن راجع به درگیری اش با داور در نیمه نخست توضیح داد: درگیری نه، یک سوء تفاهم بود که حل شد.

حسینی در خصوص مصدومیت قاسم حدادی فر در ترکیب ذوب آهن گفت: قاسم یکی از بزرگترین بازیکنان ذوب آهن بود و به او گفتم امیدوارم مصدومیتش رفع گردد. همواره ما یک جای خالی برای قاسم حدادی فر داریم.

سیدمجتبی حسینی در نشست خبری نیز گفت: با نتایجی که تیم های رقیب ما گرفته بودند محکوم به دریافت نتیجه برابر استقلال بودیم. بازیکنان ما دستورات را به نحو احسن اجرا کردند و باید از این بازیکنان باغیرت تشکر کنم که با جان و دل بازی کردند، آنهم در شرایطی که هفته ها بازی ننموده بودیم. ما کمترین موقعیت را به استقلال دادیم و توانستیم آنها را کنترل کنیم. این پیروزی را به طرفداران ذوب آهن تقدیم می کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص داوری ملاقات تیمش مقابل استقلال نیز گفت: سوء تفاهمی با منصوری یاری داور بازی داشتم که رفع شد و مسئله ای نبود.

حسینی درباره شرایط تیمش یادآور شد: همانطور که گفتم امروز استقلال را که در فاز تهاجمی قوی است، کنترل نموده بودیم. سعی کردیم در تک موقعیت ها به استقلال ضربه بزنیم که این رخ داد. این سه امتیاز با توجه به نتایج رقیبان ما برای مان حیاتی بود.

وی ادامه داد: ما بازی های زیادی بیرون از خانه داریم و فکر نکنم هیچ کجای جهان تیمی در جهان چهار هفته بیرون از خانه بازی کند! ما بعد از این پیروزی نباید در باد برد بخوابیم. باید بازی به بازی پیش برویم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1659

به "حسینی: کمترین موقعیت را به استقلال دادیم و آنها را کنترل کردیم، همواره یک جای خالی برای حدادی فر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: کمترین موقعیت را به استقلال دادیم و آنها را کنترل کردیم، همواره یک جای خالی برای حدادی فر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید