تراشه های جدید ای ام دی برای رایانه های رومیزی

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت ای ام دی از فراوری تراشه های جدید رایانه ای برای رایانه های رومیزی خبر داده است. این تراشه ها از سری رایزن 4000 جی، آتلون 3000 جی، رایزن پرو 4000 و آتلون پرو 3000 هستند.

تراشه های جدید ای ام دی برای رایانه های رومیزی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زد دی نت، تراشه های جدید ای ام دی برای رایانه های رومیزی تجاری و قدرتمند عرضه شده اند و رقبایی جدید برای تراشه های تولیدی شرکت اینتل محسوب می شوند.

نصب تراشه های یادشده بر روی رایانه ها اجرای وظایف مختلف را به صورت همزمان برای رایانه ها ممکن می نماید. ای ام دی این تراشه ها را اولین تراشه های پیشرفته 7 نانومتری دنیا نامیده که در درونشان پردازنده های گرافیکی نصب شده و نیازهای کاربران را به طور کامل رفع می نمایند.

تراشه های مذکور دارای قابلیت های امنیتی منحصر به فردی برای جلوگیری از دسترسی هکرها به اطلاعات حافظه تراشه و نیز قابلیت دیگری موسوم به AMD Secure Processor هستند.

این تراشه ها در مدل های 35 واتی و 65 واتی عرضه می شوند و کش آنها از 6 تا 12 مگابایت در نوسان است. همچنین این تراشه ها 4، 6 و 8 هسته ای هستند. ای ام دی هنوز قیمت این تراشه ها که عملکرد آنها 30 تا 60 درصد بهتر از تراشه های نسل قبلی این شرکت است را اعلام نکرده.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1140

به "تراشه های جدید ای ام دی برای رایانه های رومیزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشه های جدید ای ام دی برای رایانه های رومیزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید