بیژن طاهری: تبریزی با انگیزه تمرین می نماید تا به ترکیب اصلی برسد، استقلال در آسیا از هیچ تیمی نمی ترسد

به گزارش مجله سرگرمی، بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، این تیم با قدرت و بدون واهمه از حریفان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد نمود.

بیژن طاهری: تبریزی با انگیزه تمرین می نماید تا به ترکیب اصلی برسد، استقلال در آسیا از هیچ تیمی نمی ترسد

بیژن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد وضعیت فعلی استقلال گفت: ما قبلاً هم گفته بودیم که برای بهتر شدن احتیاج به زمان داریم، چون باید به یک ترکیب و هارمونی ثابت می رسیدیم. در این مدت غیبت بازیکنان برای مان مشکل ساز شد، ولی الان وضعیت بهتر است. در حال حاضر بین بازیکنان اصلی و نیمکت نشین فاصله ای وجود ندارد و بازگشت مصدومان هم شرایط را خیلی بهتر خواهد نمود. واقعاً انتخاب 11 نفر برای قرار دریافت در ترکیب ثابت برای سرمربی بسیار سخت است و بازیکنان استقلال انگیزه زیادی برای درخشیدن در این تیم دارند.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه اضافه نمود: ما در دو بازی اخیر شش امتیاز گرفتیم و حالا برای قرار دریافت در کورس قهرمانی احتیاج به دو برد دیگر داریم. بازی با سپیدرود و پدیده سختی های خاص خودش را دارد، ولی کوشش می کنیم تا این دو بازی را هم ببریم و به کورس قهرمانی اضافه شویم.

وی درباره نیمکت نشینی مرتضی تبریزی و اینکه گفته می گردد این بازیکن در تمرینات انگیزه ندارد، توضیح داد: این موضوع درست نیست و اتفاقاً تبریزی با انگیزه زیادی تمرین می نماید تا خودش را به ترکیب اصلی برساند. همه بازیکنان ما کوشش می نمایند تا در ترکیب اصلی باشند و در نهایت شفر تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند.

طاهری راجع به گروه سخت تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: ما قبلاً هم تجربه قرار دریافت در چنین گروهی را داشتیم، اما موفق عمل کردیم. استقلال در آسیا از هیچ تیمی نمی ترسد و مطمئن باشید که با قدرت در این بازی ها حاضر خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 105

به "بیژن طاهری: تبریزی با انگیزه تمرین می نماید تا به ترکیب اصلی برسد، استقلال در آسیا از هیچ تیمی نمی ترسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیژن طاهری: تبریزی با انگیزه تمرین می نماید تا به ترکیب اصلی برسد، استقلال در آسیا از هیچ تیمی نمی ترسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید