برای دریافت سود سهام عدالت چه کنیم؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، قرار است به زودی سود سهام عدالت سال 99 واریز گردد، اما همچنان بعضی از دارندگان سهام عدالت سود سهام سال 98 خود را دریافت ننموده اند. حالا شرکت سپرده گذاری مرکزی شرایط دریافت سود سال 98 را اعلام نموده است.

برای دریافت سود سهام عدالت چه کنیم؟

شرکت سپرده گذاری مرکزی در اطلاعیه ای اعلام نموده افرادی که تا به امروز سود سهام عدالت خود را دریافت ننموده اند، باید شماره شبای معتبر خود را اعلام نمایند. دو راه برای اعلام شماره شبا وجود دارد.

اولین راه برای اعلام شماره شبا، ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام (sejam.ir) است. دومین راه، درج شماره شبای معتبر در سایت سهام عدالت (sahamedalat.ir) است.

افرادی که سود سهام عدالت خود را دریافت ننموده اند می توانند با این دو روش شماره شبای معتبر خود را وارد نمایند و یا شماره شبای پیشین را اصلاح نمایند.

اما افراد چگونه می توانند اطمینان حاصل نمایند که شماره شبایی که در سامانه ثبت شده درست است؟ سهامداران سهام عدالت می توانند به سامانه سجام یا سایت سهام عدالت مراجعه و شماره شبایی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اند را چک نمایند.

اگر شماره شبای ثبت شده ایراد داشته باشد امکان اصلاح و ویرایش آن وجود دارد.

در ادامه اطلاعیه شرکت سپرده گذاری مرکزی آمده است: شماره شبای نامعتبر، مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت از جمله مهم ترین دلایلی است که بعضی از سهامداران نتوانستند سود سال 1398 خود را دریافت نمایند.

واریز سود سهام عدالت سال 99

سود سهام عدالت سال 99 چه زمان واریز می گردد؟ رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت گفت: قرار است سود سهام عدالت از ابتدای اسفندماه پرداخت گردد. به گفته این مقام مسئول، سود سهام یک میلیون تومانی، یک میلیون و 200هزار تومان و سود سهام 532 هزار تومانی حدود 600 هزار تومان است.

اندازه سود سهام عدالت افراد، برابر سهمی است که در تاریخ برگزاری مجمع آن را داشته اند؛ بنابر این اندازه سود دریافتی افراد به اندازه فروش تا تاریخ مجمع شرکت ها بستگی دارد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2084

به "برای دریافت سود سهام عدالت چه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای دریافت سود سهام عدالت چه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید