ایجاد محدودیت نو در کارت های سوخت آزاد زمان سوختگیری را افزایش داد

به گزارش مجله سرگرمی، عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران سوخت کشور گفت: اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها مسائل بسیاری را در بحث ترافیکی در جایگاه ها به وجود آورده و سوخت گیری را زمانبر نموده است.

ایجاد محدودیت نو در کارت های سوخت آزاد زمان سوختگیری را افزایش داد

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم الباجی گفت: بخشنامه ای که برای اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها صادر شده، مسائل بسیاری را در بحث ترافیکی در جایگاه های سوخت به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: در گذشته در هر مرحله کاربر می توانست با وارد کردن کارت سوخت آزاد جایگاه 60 لیتر بنزین بزند اما اکنون با محدودیت اعمال شده در هر مرحله فقط می توان 30 لیتر بنزین زد و این مساله در جایگاه ها کار سوخت گیری خودروهایی که با کارت آزاد جایگاه اقدام به دریافت سوخت می نمایند را بسیار زمانبر نموده است.

عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران سوخت کشور گفت: با توجه به اینکه بخشی از سامانه های هوشمند جایگاه های سوخت با مسائلی روبرو هستند این مساله نیز می تواند باعث بالا رفتن استهلاک این سامانه ها گردد و روند سوخت گیری را با مشکل بیشتری روبرو کند.

الباجی عنوان نمود: تصمیم اعمال محدودیت برای کارت های سوخت آزاد جایگاه های سوخت نادرست است و برای مردم و جایگاه ها مسائلی را ایجاد نموده است و باید در آن تجدیدنظر گردد.

وی اعلام کرد: نکته ای دیگر در این خصوص آن است که گفته شده در هر سکوی جایگاه باید فقط یک کارت سوخت آزاد وجود داشته باشد که این مساله نیز می تواند به افزایش زمان سوخت گیری و ترافیک جایگاه ها دامن بزند و مشکل ساز گردد.

عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران سوخت کشور گفت: امیدواریم مسئولان تصمیم گیرنده در این خصوص با مشاهده شرایط و آنالیز شرایط، نسبت به این تصمیم اتخاذشده تجدیدنظر نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2217

به "ایجاد محدودیت نو در کارت های سوخت آزاد زمان سوختگیری را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد محدودیت نو در کارت های سوخت آزاد زمان سوختگیری را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید