آغاز فروش بلیت قطارهای تازه نوروزی از امروز

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت رجا، با ایجاد ظرفیت های نو برای سفرهای نوروزی، بلیت های سفر را از صبح امروز در مسیرهای مشهد مقدس و یزد عرضه می کند.

آغاز فروش بلیت قطارهای تازه نوروزی از امروز

شرکت رجا با اعلام ایجاد ظرفیت های تازه برای سفرهای نوروزی از ویژه بودن ظرفیت های تازه قطارهای تندروی پردیس و واگن صبا خبر داد و گفت که عرضه بلیت آنها از سامانه های فروش رجا از ساعت 11 صبح امروز 18 اسفند ماه آغاز شده است.

علاوه بر قطارهای یادشده، ظرفیت ناشی از بلیت های استردادی برای ایام نوروز 1395 نیز برای همه مسیرها در زمان ذکر شده، از طریق سیستم فروش آنلاین در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

بر اساس این اعلام متقاضیان خرید بلیت قطار علاوه بر امکان تماس با سامانه 1539 می توانند به سایت فروش بلیت اینترنتی این شرکت با نشانی www.raja.ir یا مراکز و نمایندگی های فروش بلیت قطار در سراسر کشور مراجعه کرده و از آخرین شرایط موجودی بلیت ها مطلع شوند.

روابط عمومی رجا گفت که متقاضیان با برنامه ریزی مطلوب علاوه بر ظرفیت های ایجاد شده تازه، می توانند از تخفیف های ارایه شده در بلیت برخی از قطارهای این شرکت در مسیرهای مختلف به ویژه در هفته دوم تعطیلات نوروزی استفاده کرده و بهره مند شوند.

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از سوی شرکت راه آهن از ششم بهمن آغاز شد و بناست تا تمام شدن ظرفیت های موجود ادامه پیدا کند.

منبع: کجارو / chn.ir
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1945

به "آغاز فروش بلیت قطارهای تازه نوروزی از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فروش بلیت قطارهای تازه نوروزی از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید