کیهانی: هر چه بیشتر مسابقه برگزار کنیم، منجر به توسعه دوومیدانی ایران می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: تشکیل فدراسیون دوومیدانی آسیای میانه به مرکزیت ایران به موقعیت این رشته در آسیا یاری می نماید.

کیهانی: هر چه بیشتر مسابقه برگزار کنیم، منجر به توسعه دوومیدانی ایران می گردد

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره برگزاری اجلاس روسای فدراسیون های آسیای میانه در تهران گفت: در این اجلاس مسئولان فدراسیون های 7 کشور ایران، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، افغانستان و قرقیزستان به همراه دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون آسیا حضور خواهند داشت. شخصاً معتقدم که تشکیل فدراسیون دوومیدانی آسیای میانه به مرکزیت ایران به موقعیت این رشته در آسیا یاری می نماید. زمانی که پیشنهاد تشکیل این فدراسیون را دادم، بلافاصله دهلان الحمد با آن موافقت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که همکاری با این کشورها چه یاریی به دوومیدانی ایران می نماید؟ گفت: قزاقستان و ازبکستان در سال های اخیر رشد بسیار خوبی نموده و مدال های زیادی هم کسب نموده اند. قطعاً ما در برخی مواد می توانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم و این موضوع به نفع ما تمام می گردد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی مطرح کرد: به واسطه تشکیل فدراسیون آسیای میانه، می توانیم میزبانی های بیشتری هم داشته باشیم و هرچه مسابقه بیشتر برگزار کنیم، مطمئناً به توسعه دوومیدانی ایران منجر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 103

به "کیهانی: هر چه بیشتر مسابقه برگزار کنیم، منجر به توسعه دوومیدانی ایران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهانی: هر چه بیشتر مسابقه برگزار کنیم، منجر به توسعه دوومیدانی ایران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید