پیگیر حق آبه گرمساری ها از سد نمرود هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، داریوش طاهری عصر یکشنبه در نشست آنالیز مسائل آب گرمسار به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه آب یکی از مسائل مهم و حیاتی یک شهر به شمار می رود و باید برای حفظ و تأمین منابع آبی تمهیدات ویژه ای اندیشیده گردد، تأکید کرد: تکمیل پروژه های آب رسانی این شهرستان و برطرف کمبودهای موجود در حوزه آب در بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی در اولویت نخست برای ایجاد رونق مالی در دستور کار واقع شده است.

پیگیر حق آبه گرمساری ها از سد نمرود هستیم

وی بابیان اینکه برطرف مسائل کم آبی مهم ترین دغدغه دولت در سال های اخیر است، ابراز داشت: تکمیل پروژه های آب رسانی و انتقال آب از سد نمرود به سیمین دشت می تواند بخش اعظمی از مسائل مردم و کشاورزان گرمساری را برطرف کند.

فرماندار گرمسار گفت: کنترل اضافه برداشت های نامتعارف از سد نمرود و دریافت حق آبه مردم این منطقه از این سد یکی از مهم ترین مسائل حوزه آب رسانی این شهرستان است که نیازمند تعامل و کنترل برداشت آب در بالادستی ها است.

طاهری از پیگیری برای تحقق مطالبات قانونی مردم گرمسار در حوزه حق آبه سد نمرود اطلاع داد و یادآور شد: آب مایه حیات جامعه بشریت است و باید در حفظ منابع موجود کوشا باشیم و این مایه حیاتی را برای نسل های آینده حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 134

به "پیگیر حق آبه گرمساری ها از سد نمرود هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر حق آبه گرمساری ها از سد نمرود هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید