منوی به اشتراک گذاری گوگل فوتوز تغییر می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، گوگل در بروزرسانی اخیر خود، منوی به اشتراک گذاری گوگل فوتوز را با یک طراحی بهتر و سریع تر بروزرسانی کرد.

منوی به اشتراک گذاری گوگل فوتوز تغییر می نماید

به گزارش خبرنگار ، گوگل در حال آزمایش یک طراحی جدید برای بخش منوی به اشتراک گذاری نرم افزارهای خود است. در این بروزرسانی منوی به اشتراک گذاری گونه ای طراحی شده که کمترین فضا در صفحه نمایش را به خود اختصاص دهد.

این تغییر به تازگی در نرم افزار گوگل فوتوز - Google Photos اعمال شده است. اگر هنوز نرم افزار خود را بروزرسانی نکرده اید، در زمان به اشتراک گذاشتن یک عکس یا فیلم با یک صفحه بزرگ روبرو می شوید که پیشنهادهای مختلفی برای به اشتراک گذاری آن فایل در اختیار شما قرار می دهد اما اگر این نرم افزار در تلفن هوشمند شما بروزرسانی شده باشد، شاهد یک منوی کوچک تر خواهید بود که کار با آن به مراتب آسان تر از طراحی قبلی است.

یکی از بهترین قابلیت های این طراحی جدید این است که شما می توانید در نوار بالایی آن، نام افراد را جستجو کنید. این قابلیت به شما یاری می نماید تا به راحتی فرد مورد نظر خود را پیدا کنید و فایل را برای او ارسال کنید. به لطف این طراحی جدید، سرعت منوی به اشتراک گذاری نیز بالا رفته است. افزایش سرعت این بخش به این دلیل است که دیگر احتیاجی به بارگزاری کامل شماره ها و بخش پیشنهادها نیست.

این طراحی جدید پیش تر در بعضی دیگر از نرم افزارهای گوگل نیز امتحان شده بود. اولین نرم افزاری که این طراحی در آن به کار برده شده بود، Google News است. گویی نرم افزار گوگل فوتوز آخرین عضو خانواده گوگل است که به این طراحی ارتقا داده می گردد. گوگل همیشه با در نظر دریافت احتیاج کاربرانش و بکارگیری تکنولوژی های جدید، نرم افزارهای خود را بروز می نماید. این بروزرسانی های به موقع و کارآمد باعث شده که کاربران نرم افزارهای گوگل در اکثر مواقع از تغییرات به وجود آمده راضی باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 131

به "منوی به اشتراک گذاری گوگل فوتوز تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منوی به اشتراک گذاری گوگل فوتوز تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید