مراسم عقد در استودیوی رادیو

به گزارش مجله سرگرمی، شبکه رادیویی تهران به مناسبت عید سعید غدیر خم با دعوت از زوج های بی بضاعت مراسم عقدشان را به صورت زنده در استودیو برگزار می نماید.

مراسم عقد در استودیوی رادیو

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مریم سادات آصفی ـ تهیه کننده برنامه ـ با اعلام این خبر گفت: پخش مستقیم مراسم عقدکنان زوج های بی بضاعت به صورت مستقیم در استودیوی برنامه رادیویی تا انتهای راهنمایی برگزار می گردد.

شبکه رادیویی تهران به مناسبت عید سعید غدیر خم و با هدف ترویج ازدواج آسان به نمایندگی از پدران و مادران این زوج های جوان که در قید حیات نیستند، مراسم عقد آنها را با برپایی سفره عقد، حضور عاقد و گروه موسیقی در استودیو برگزار می نماید.

وی اضافه نمود: محمد حشمتی خواننده پاپ و سنتی خوان مهمان حضوری این مراسم هستند، علاوه بر این از هنرمندان و بازیگران برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

همچنین بخش های دیگر این برنامه با گزارش هایی از جشن های عروسی و سفارشات برگزاری مراسم عقد و عروسی پخش می گردد. از دیگر بخش ها می توان به مستند سیدخندان که عید دیدنی از سیدان است، اشاره نمود.

این برنامه به همت گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری از ساعت 6 و 30 تا 10 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می گردد. محمدحسین امیدی گوینده، محمدرضا میرحسینی گزارشگر و مریم توفیقی نویسنده مخاطبان را از این برنامه همراهی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 26

به "مراسم عقد در استودیوی رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم عقد در استودیوی رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید