مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان: میشو کارنامه ای قابل قبول و دانش فنی بالایی دارد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت که سرمربی جدید این تیم، کارنامه ای قابل قبول داشته است و یک مربی سختکوش به شمار می رود.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان: میشو کارنامه ای قابل قبول و دانش فنی بالایی دارد

محمود محمودی نیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتخاب میشو کریستیچوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: حضور میشو در تیم مس قطعی شد و او از اواسط هفته برای شروع تمرینات به رفسنجان می آید.

وی درباره اینکه به نظر می رسد میشو در دو مقطع حضورش در مس رفسنجان، عملکرد موفقی نداشته است، گفت: کارنامه میشو برای مس قابل قبول است. اولین حضور او در تیم به چهار سال قبل برمی شود. میشو در آن فصل با وجود اینکه تنها دو هفته به شروع مسابقات مانده بود به مس رفسنجان آمد و مس را به رتبه پنجم جدول لیگ یک رساند. میشو در آن سال تیم را خودش نبست، اما صندلی قابل توجهی در جدول برای مس به ارمغان آورد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ادامه داد: میشو در دوره دوم از هفته هفتم به تیم مس آمد. در آن موقع تیم مس در انتهای جدول حضور داشت. با این حال این مربی موفق شد تیم را تا میانه جدول بالا بیاورد. سال جاری هم اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه در نهایت به این جمع بندی رسیدند که میشو را به عنوان سرمربی جدید انتخاب نمایند. این مربی سختکوش است و دانش فنی بالایی دارد.

محمودی نیا در پاسخ به این پرسش که آیا مس رفسنجان می تواند در این فصل به لیگ برتر صعود کند یا خیر، توضیح داد: ما واقعاً تیم خوبی داریم. هدف گذاری سال جاری مس، کسب رتبه اول تا چهارم جدول است و ان شاءالله به این هدف می رسیم.

وی درباره تسویه حساب باشگاه مس رفسنجان با علی سامره، سرمربی پیشین نارنجی پوشان توضیح داد: با او صحبت کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. چهارشنبه جلسه ای با هم داشتیم و به مواضع نزدیکی رسیده ایم. مسئله ای از این بابت نداریم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال مس رفسنجان با کسب چهار امتیاز در صندلی سیزدهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 57

به "مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان: میشو کارنامه ای قابل قبول و دانش فنی بالایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان: میشو کارنامه ای قابل قبول و دانش فنی بالایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید