انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان چه شد؟

به گزارش مجله سرگرمی، هرچند نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اوایل دی ماه بیان کرد که سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان را تا دو هفته آینده مشخص می نماید اما با وجود گذشتن این زمان هنوز خبری از سرمربی نیست.

انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان چه شد؟

به گزارش خبرنگاران، چهارم دی ماه 97 خبری با این مضمون منتشر شد که لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اعلام نموده است تا دو هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معرفی می گردد اما با وجود گذشت این زمان هنوز هیچ گزینه ای معرفی نشده و تعیین نیست که سرمربی چه زمانی انتخاب می گردد.

صوفی زاده در تاریخ 30 خرداد 97 در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص سرمربی تیم ملی گفت: در خصوص سرمربی باید بگویم که خانم مظفر یکی از سرمربی های خوب در فوتسال و از مدرسین مطرح هستند که برای ادامه همکاری با ایشان مسئله ای نمی بینم و باتوجه به اتمام قرارداد ایشان مجددا این موضوع در کمیته های ذیربط مطرح و در این مورد و دیگر همکاران کادر فنی تصمیم گیری می گردد.

اما این اتفاق نیفتاد و مظفر که یکی از بهترین گزینه های سرمربیگری تیم ملی بود با فدراسیون کویت قراردادی دو ساله بست.

از دست دادن مظفر که تیم ایران با او به مقام قهرمانی آسیا رسید انتقاداتی را به سمت فدراسیون فوتبال روانه کرد. فریده شجاعی، نایب رئیس سابق فدرسیون فوتبال در این باره به خبرنگاران گفت: مظفر مربی خوبی است و پتانسیل بالایی دارد اما متاسفم که تیم ملی ایران او را از دست می دهد، این صدمه ای برای ما است. پس از این موضوع فدراسیون به دنبال آنالیز سایر گزینه ها بود که البته هنوز هم این روند ادامه دارد و تعیین نیست چه زمانی سرمربی معرفی و چه برنامه هایی برای تیم ملی در نظر گرفته می گردد.

وقتی تیم ملی ایران در 22 اردیبهشت ماه امسال برای دومین دوره پیاپی جام قهرمانی فوتسال آسیا را بالای سر برد، این امیدواری به وجود آمد که با حمایت های ویژه تر فدراسیون خود را برای حضور در عرصه های بزرگتری آماده کند تا روزی در دنیا نیز خود را مطرح کند، به همین دلیل انتظار می رفت سرمربی زودتر تعیین گردد تا با پیگیری دقیق لیگ برتر بتواند بازیکنان جدید و با استعداد را به تیم ملی تزریق کند اما اکنون باید دید که فدراسیون چه زمانی در این مورد تصمیم گیری می نماید؟ شاید همه در فدراسیون سرگرم تیم ملی مردان در جام ملتهای آسیا هستند!

دبیر خبر: علی فیض آسا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 136

به "انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید