افتخاری و توفیقی بودجه استقلال را پیش خور کردند، فتحی هم می نماید؟

به گزارش مجله سرگرمی، انبوهی از بدهی های خارجی، مسائل مالی روزمره و مهم تر از آن پیش خور شدن پول اسپانسر از سوی مدیران فصل پیش، مسائل بزرگی سد راه استقلال قرار داده است.

افتخاری و توفیقی بودجه استقلال را پیش خور کردند، فتحی هم می نماید؟

خبر دیگری از مسائل مالی استقلال

به گزارش خبرنگاران ،هفته پیش بود که درواکنش به صحبت های عباسی ملکی، عضوهیات مدیره باشگاه استقلال که گفته بود این باشگاه تا انتها سال 98مشکل مالی نخواهد داشت درباره برخی مسائل مالی این باشگاه اطلاع رسانی کردیم. این خبر اما درحال پیگیری ازسوی دیگررسانه ها هم هست وخبرگزاری تسنیم نیزدرکنکاش های تازه خود به سرنخ هایی درباره مسائل مالی استقلال رسیده و آن را رسانه ای نموده است. تسنیم دراین باره نوشته:وضعیت این باشگاه اصلاً مطلوب نیست. مدیران استقلال به دلیل مسائل مالی در انجام امور عادی باشگاه عاجز مانده اند. هزینه رفت و آمد تیم به شهرهای مختلف در فصل جاری پرداخت نشده است و به دلیل مسائل مالی، هزینه های عادی باشگاه نیز تأمین نمی گردد. مدیران قبلی استقلال، بخشی از پول اسپانسر را پیش خور نموده اند و اکنون قرار است برای حل مسائل مالی بار دیگر چنین اتفاقی بیفتد. رایزنی ها اجرا شده که مسئولان استقلال بتوانند بار دیگر از اسپانسر باشگاه پول بگیرند. به این خبر باید یک خبرتازه تر را اضافه نمود.

مسئولان باشگاه استقلال دررایزنی های تازه با اسپانسرهای باشگاه به نتیجه مشخصی نرسیده اند واسپانسر به مسئولان این باشگاه اعلام نموده که چون پول زیادی از سوی مدیران سابق پیش خور شده آن ها توان پرداخت بودجه جدیدی را به این باشگاه نداده اند. درواقع استدلال اسپانسرباشگاه استقلال این بود که مدیران فصل قبل یعنی آقایان افتخاری و توفیقی مبالغ مربوط به این فصل را هم گرفته اند خرج نموده اند. این وضعیت درحالی استقلال را تحت الشعاع قرارداده که بارها تصمیم گیران کلان باشگاه استقلال تاکید نموده بودند که مدیران این باشگاه حق پیش خور کردن بودجه ها را ندارند و اساسا تغییراتی که 6سال پیش درسطح مدیریت باشگاه استقلال شد نیز از همین نقطه نشات می گرفت اما کاملا آشکار است که پیش خور کردن بودجه باشگاه کاملا عادی است و همه مدیران این باشگاه چنین اقدامی را می نمایند. درواقع اگر همین الان هم امیرحسین فتحی بتواند از اسپانسرهای باشگاه استقلال پول بگیرد این مبالغ مربوط به فصل آینده است و این طور می توان نتیجه گرفت که درعمل نوع مدیریت باشگاه استقلال نسبت به سال ها قبل هیچ تغییری با امروز ننموده و همه به یک شکل مدیریت می نمایند. بدون شک اکنون که مسائل مالی استقلال بیشتر شده مدیران جدید هم راهی جز متوسل شدن به این تاکتیک ندارند وباید مبالغ زیادی را از فصول آینده پیش خور نمایند تا استقلال هم بدهی ها مربوط به بازیکنان خارجی اش را بپردازد وهم اینکه از عهده مخارج خود درفصل جاری برآید. -

شاید اگر بدهی به بازیکنان خارجی وجود نداشت استقلالی ها می توانستند روی درآمد های حاصل از حضوردرلیگ قهرمانان آسیا و حضوربازیکنان خود درجام جهانی بخش زیادی از مسائل را از بین ببرند وحتی مبالغی را هم درحساب خود ذخیره نمایند اما حجم مسائل مالی به قدری است که جایی برای ذخیره کردن نمی ماند وحتی باید به بودجه فصل بعد متوسل شد.

10-160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 104

به "افتخاری و توفیقی بودجه استقلال را پیش خور کردند، فتحی هم می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخاری و توفیقی بودجه استقلال را پیش خور کردند، فتحی هم می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید