احمد دنیامالی به چین سفر می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دنیامالی که از سال 1383 به عنوان رئیس در فدراسیون قایقرانی مشغول به فعالیت بود، از سال 1388 با رأی اعضای کنفدراسیون کانوئینگ آسیا برای نخستین بار و به مدت 4 سال به عنوان نماینده قاره ای به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی در آمد که این عضویت برای 2 دوره دیگر با رأی اعضا تمدید شد و اکنون سومین دوره متوالی حضور وی در هیأت رئیسه ICF است.

احمد دنیامالی به چین سفر می نماید

دنیامالی که 22 تا 24 اسفندماه در اجلاس پیش روی هیأت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی ICF شرکت خواهد نمود در رابطه با این اجلاس گفت: هیأت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی در خصوص مسائل کلان رشته کانوئینگ تصمیم گیری می نماید و عالی ترین مرجع سیاست گذاری رشته کانوئینگ در سطح دنیا است که تأثیر بسزایی در سال کاری این رشته در سطح بین المللی خواهد داشت و حداقل سالیانه دو بار تشکیل جلسه می دهد.

وی ادامه داد: اجلاس پیش روی هیأت رئیسه به میزبانی کشور چین، در پکن برگزار می گردد و من نیز به همراه دیگر اعضا در جلسه حاضر خواهم بود. از ابتدای حضور در جلسات هیأت رئیسه سعی بر این بوده که با اطلاعات کافی حاضر باشم و به علاوه با ارائه نقطه نظرات به صورت مؤثر در تصمیم گیری ها نقش داشته باشیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی در خصوص اجلاس پیش رو اظهار کرد: گزارش خزانه دار فدراسیون دنیای در خصوص بیلان مالی سال 2018، گزارش کنگره سالیانه در بوداپست مجارستان و گزارش اقدامات انجام شده در خصوص مسابقات قایقرانی المپیک 2020 توکیو و انعکاس آن به کشور میزبان در این اجلاس ارائه می گردد و آنالیز و مشخص کشورهای میزبان مسابقات و رویدادهای پیش رو و بحث و آنالیز در خصوص برنامه توسعه قایقرانی از موارد مهمی است که مورد تبادل نظر اعضا قرار خواهد گرفت.

وی همچنین اضافه نمود: بحث در خصوص تشکیل کمیته اخلاق و گفت وگو در خصوص رشته جدید استندآپ دیگر موضوعاتی است که اعضا در این جلسه به آن می پردازند.

نائب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا درباره دیگر برنامه های در راستای جلسه گفت: همزمان با برگزاری جلسه اصلی، کمیسیون های تخصصی مثل پاراکانو، آب های آرام و اسلالوم نشست هایی برگزار می نمایند و در خصوص مسائل کمیسیون خود بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

با تور چین سفر کنید

دنیامالی در انتها گفت: در این سفر حسن تیمورتاش مشاور کمیته پاراکانو فدراسیون دنیای و رئیس کمیته پاراکانو کنفدراسیون کانوئینگ آسیا من را همراهی می نماید و برنامه و طرح هایی در خصوص توسعه قایقرانی، مسائلی درباره کنفدراسیون آسیا و همچنین اساسنامه فدراسیون دنیای ارائه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 124

به "احمد دنیامالی به چین سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد دنیامالی به چین سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید