4 درمانگاه تامین اجتماعی در استان بوشهر تا سال آینده تکمیل می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یلدا دارابی صبح چهارشنبه در بازدید فرماندار و امام جمعه دیر از پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی گفت: توسعه خدمات درمانی در استان بوشهر به عنوان یک اولویت در دستور کار است و طرح های مهمی در دست اجرا است.

4 درمانگاه تامین اجتماعی در استان بوشهر تا سال آینده تکمیل می گردد

وی با مطلوب توصیف کردن روند ساخت ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر گفت: کوشش داریم که این مرکز درمانی تا اواسط سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر توضیح داد: بیمه شدگان تامین اجتماعی حق دارند که از بهترین خدمات بهره مند باشند و در این راستا کوشش می گردد تا با فراهم ککردن زیرساخت های مناسب، خدمات بهتر و بیشتری ارائه گردد.

وی با اشاره به خدمات دهی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر در ساختمانی استیجاری بیان نمود: بی شک با تکمیل ساختمان در حال ساخت این شهرستان شاهد ارائه خدمات بیشتر و باکیفیت تری خواهیم بود.

دارابی از تکمیل و بهره برداری از درمانگاه های تامین اجتماعی دیر، جم، خورموج و برازجان در سال آینده گفت: با آغاز به کار درمانگاه دیلم و کلنگ زنی درمانگاه دلوار شاهد خدمات دهی درمانگاه ملکی تامین اجتماعی در همه شهرستان های استان خواهیم بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر از توسعه بیمارستان های حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه و مهر برازجان اطلاع داد و اضافه نمود: کوشش داریم با توسعه زیرساخت ها زمینه بهبود ارائه خدمات به مردم و به ویژه بیمه شدگان را فراهم سازیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 81

به "4 درمانگاه تامین اجتماعی در استان بوشهر تا سال آینده تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 درمانگاه تامین اجتماعی در استان بوشهر تا سال آینده تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید