30 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ناصر فغفوری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، برنظارت و بازرسی از بازار در استان زنجان اشاره نمود و اضافه نمود: در حوزه گوشت قرمز بر اساس آنالیز های انجام شده بخش عمده ای از دام سنگین استان از استان قزوین تأمین می گردد.

30 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 30 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان انجام گرفته و در این راستا توسط بازرسی ها دو هزار پرونده تشکیل شده است.

فغفوری تأکید کرد: بازرسی از بازار تا سرانجام سال با قوت بیشتری انجام می گردد تا امنیت و آرامش بازار حفظ گردد و سامانه 124 به صورت شبانه روزی برای دریافت شکایت های مردمی فعال است و مردم تخلفات واحدهای صنفی را به این سامانه گزارش نمایند.

وی بر افزایش نظارت بر بازار تأکید کرد و گفت: مردم باید در رفاه و آرامش باشند و سازمان صنعت و معدن با متخلفین برخورد جدی می نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان توضیح داد: خوشبختانه همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن در برخورد با متخلفین و نظارت از بازار بسیار خوب است ولی باید این نظارت ها بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 133

به "30 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید