100 هنرمند سوزن دوز بلوچ در جشنواره مد و لباس فجر شرکت می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیتی بی نظیر در صنایع دستی، نقش و نگار و سوزن دوزی دارد و برگزاری بخش بین الملل جشنواره مد و لباس فجر موجب معرفی، تجاری سازی، برندینگ، اشتغال زایی و کارآفرینی برای فاخردوزان می گردد.

100 هنرمند سوزن دوز بلوچ در جشنواره مد و لباس فجر شرکت می نمایند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه نمود: کارگاه های عالی زیرنظر اساتید ملی و بین المللی در این جشنواره برگزار می گردد و هنرمندان فاخردوز بلوچستان این فرصت را خواهند داشت تا ضمن مهارت آموزی فراگیر راه های تجاری سازی و برندینگ محصولات منحصر به فرد خود را داشته باشند.

وی توضیح داد: از سوی دبیرخانه ملی این جشنواره گزینش های لازم برای شرکت هنرمندان به عمل می آید و طبق برنامه ریزی ها بعد از گزینش های به عمل آمده 100 هنرمند سوزن دوز بلوچ فرصت این را پیدا خواهند کرد که در جشنواره مد و لباس فجر چابهار شرکت نمایند، در کارگاه ها حضور یابند و محصولات خود را به نمایش بگذارند.

مسگرانی بیان داشت: از تمام 19 شهرستان سیستان وبلوچستان هنرمندانی در این جشنواره شرکت خواهند کرد و با همتایان بین المللی خود مهارت ها و فنون خود را به اشتراک خواهند گذاشت و با راه های تجاری سازی و برندیگ آشنا خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 154

به "100 هنرمند سوزن دوز بلوچ در جشنواره مد و لباس فجر شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 هنرمند سوزن دوز بلوچ در جشنواره مد و لباس فجر شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید