یک کشته و 7 مجروح در تصادف سه خودرو در جاده میامی مشهد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: تصادف 3 خودرو در جاده میامی مشهد یک کشته و 7 مجروح برجای گذاشت.

یک کشته و 7 مجروح در تصادف سه خودرو در جاده میامی مشهد

احمد حصاریان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر تصادف شدید بین 3 دستگاه خودرو سواری پراید و محبوس شدن سرنشینان در داخل این وسایل نقلیه، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه های امدادو نجات و اطفاء حریق ایستگاه 49 و شهر رضویه را به محل حادثه در جاده میامی، حوالی نیروگاه برق درفاصله 10 کیلومتری شهر مشهد اعزام کرد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد اضافه کرد: با حضور نیروهای امدادی در محل، نجاتگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات تخصصی ویژه ضمن برش بدنه این خودروها اقدام به رهاسازی افراد محبوس شده از داخل پرایدها کرده و مصدومان را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنیسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، حصاریان اظهار داشت: در این حادثه 7 سرنشین این 3 خودروی پراید مجروح و یکی از رانندگان این خودروها به دلیل شدت تصادف در دم فوت شد.

وی ادامه داد: علت دقیق وقوع این سانحه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور استان در دست بررسی است و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود انتها داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1109

به "یک کشته و 7 مجروح در تصادف سه خودرو در جاده میامی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته و 7 مجروح در تصادف سه خودرو در جاده میامی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید