کشف 1200 تن لیموترش احتکارشده در جهرم، بارگیری کشفیات برای توزیع در کلانشهر ها

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف 1200 تن لیموترش در جهرم استان فارس اطلاع داد و گفت: این محموله کشف شده تا 2 روز آینده در کلانشهر های کشور از جمله تهران توزیع می گردد.

کشف 1200 تن لیموترش احتکارشده در جهرم، بارگیری کشفیات برای توزیع در کلانشهر ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سیدیاسر رایگانی در تبادل نظر با شبکه خبر درباره احتکار لیموترش و بعضی مرکبات در سطح کشور گفت: سازمان تعزیرات گشت مشترک با تمرکز بر توزیع با همکاری اتحادیه ها داشته است که در جریان این گشت ها، چهارشنبه گذشته عوامل تعزیرات حکومتی استان فارس در شهر جهرم پیروز به کشف 1200 تن لیموترش احتکار شده شدند.

وی با بیان اینکه پفراینده این کشفیات در حال رسیدگی است، درباره توزیع این کشفیات گفت: روز گذشته با بعضی مدیران کلانشهر ها از جمله مدیرعامل میادین تره بار تهران هماهنگی کردیم که بخشی از این محموله در کلانشهر ها از جمله تهران توزیع گردد.

رایگانی گفت: این محموله ها با نظارت دستگاه های مسئول و با قیمت مصوبی که اتحادیه هر شهر معین می نماید، باید توزیع گردد.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: لیموترش های کشف شده قطعا از امروز بارگیری می گردد و تا دو روز آینده در کلانشهر ها توزیع خواهد شد. جهرم یکی از قطب های فراوری است و در حال حاضر لیموی نوبرانه هرمزگان تازه وارد بازار شده و از دوستان ناظر و وزارت صنعت می خواهیم که فرایند توزیع این اقلام را به شدت نظارت نمایند.

وی همچنین درباره شرایط کالا های ضروری دیگر نیز گفت: توزیع برنج، گوشت قرمز و شکر در کشور شروع شده و مسئله ای در تأمین این اقلام ضروری وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 983

به "کشف 1200 تن لیموترش احتکارشده در جهرم، بارگیری کشفیات برای توزیع در کلانشهر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 1200 تن لیموترش احتکارشده در جهرم، بارگیری کشفیات برای توزیع در کلانشهر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید