کشته شدن 6 نفر در حادثه ریزش ساختمان یک کارخانه در کامبوج

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: بر اثر ریزش ساختمان یک کارخانه فراوری کفش در کامبوج که امروز پنج شنبه رخ داده است، حداقل 6 نفر جان خود را از دست داده اند.

کشته شدن 6 نفر در حادثه ریزش ساختمان یک کارخانه در کامبوج

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ یکی از اعضای اتحادیه تجاری و بازرگانی کامبوج تاکید نمود: در حادثه ریزش ساختمان یک کارخانه فراوری کفش در کامبوج علاوه بر کشته شدن 6 نفر تعداد زیادی نیز زخمی شده اند.

وقوع این حادثه در حالی است که نگرانی ها نسبت به پایین بودن استانداردهای ایمنی در کارخانه های کشورهای آسیایی که اقدام به فراوری پوشاک ارزان می نمایند، به شدت افزایش یافته است.

کامبوج که از نیروی کار ارزان قیمت برخوردار است در سال های اخیر با رشد فزاینده سرمایه گذاری در بخش صنعت پوشاک و کفش روبرو شده است. فراوری پوشاک و کفش ارزان قیمت در کامبوج جذابیت زیادی برای شرکت های عظیم اروپایی و آسیایی دارد.

این عضو اتحادیه تجاری کامبوج توضیح داد: در زمان وقوع این حادثه حدود 100 نفر در این کارخانه بوده اند. این حادثه در ساعت 7 صبح به وقوع پیوسته است.

بر اساس این گزارش، این کارخانه متعلق به شرکت وینگ استار بوده است. یک روزنامه کامبوج نیز 22 مارس در گزارشی نوشته بود که کارگران این کارخانه در اعتراض به شرایط دستمزدها و شرایط کاری، به مدت یک ساعت یکی از جاده های اصلی را مسدود نموده بودند.

اعتصاب کارگری در اعتراض به شرایط دستمزدها و شرایط کاری به امری عادی و طبیعی در کامبوج تبدیل شده است. وقوع اتفاقات ناگوار در کارخانه های بنگلادش توجه دنیای را نسبت به پایین بودن استانداردهای کار در این کشور به خود معطوف نموده است. بنگلادش دومین صادر نماینده پوشاک دنیا پس از چین به شمار می رود.

در حادثه ریزش ساختمان در بنگلادش که روز 24 آوریل رخ داد بیش از 1100 نفر کشته شده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 882

به "کشته شدن 6 نفر در حادثه ریزش ساختمان یک کارخانه در کامبوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن 6 نفر در حادثه ریزش ساختمان یک کارخانه در کامبوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید