کانادا: اقدام آمریکا در مسدود کردن صادرات ماسک را تلافی نمی کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در پی اقدام دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مسدود کردن صادرات ماسکهای طبی N95 به کانادا، جاستین ترودو نخست وزیر این کشور روز شنبه گفت که طی روزهای آینده با ترامپ در این باره تبادل نظر خواهد نمود و اینکه مقامات کانادایی تبادل نظرهای بسیار سازنده ای با مقامات دولت آمریکا داشته اند.

کانادا: اقدام آمریکا در مسدود کردن صادرات ماسک را تلافی نمی کنیم

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

ترودو در سخنرانی روزانه خود در اُتاوا گفت: ما درصدد اتخاذ تدابیر تلافی جویانه یا تنبیهی نیستیم. ما می دانیم که تشریک مساعی و همکاری مؤثر برای حفظ سلامتی شهروندانمان به سود هر دو کشور است.

نخست وزیر کانادا در ادامه اضافه نمود که یک محموله هوایی حامل میلیونها ماسک قرار است ظرف 48 ساعت آینده وارد این کشور گردد. به گفته وی، کانادا در حال افزایش فراوری تجهیزات محافظ شخصی در داخل است.

لازم به ذکر است که ترامپ درصدد افزایش واردات ماسکهای طبی به آمریکا از تمام فراوریکنندگان جهانی این کالای بهداشتی است و در عین حال دستور توقف صادرات دستگاههای تنفسی فراوری آمریکا به کانادا و بعضی از کشورهای آمریکای لاتین را صادر نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 848

به "کانادا: اقدام آمریکا در مسدود کردن صادرات ماسک را تلافی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا: اقدام آمریکا در مسدود کردن صادرات ماسک را تلافی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید