کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 98 منتشر شد

به گزارش مجله سرگرمی، کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1398 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نهاده شد.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 98 منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1398 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نهاده شد. متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس مشخص شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت نامی و ... داوطلبان می توانند از ساعت 8:30 الی 12:00 صبح و 14:00 الی 17:00 بعد ازظهر روز پنجشنبه پنجم دی ماه 98 به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه برطرف نقص حوزه مربوطه مراجعه و نسبت به اصلاح و برطرف اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

گفتنی است، آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1398 صبح روز آدینه ششم دی ماه 98 در 31 شهرستان کشور (مراکز استان ها) برگزار می گردد و با توجه به برگزاری آزمون از ساعت 8:30، در های ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل آن بسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 663

به "کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 98 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 98 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید