پیش بینی اشتغال زایی برای 126 نفر با بهره برداری از 8 تأسیسات گردشگری در آذربایجان غربی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: با بهره برداری از هشت تأسیسات گردشگری طی دو سال آینده در آذربایجان پیش بینی می گردد برای 126 نفر اشتغال ایجاد گردد.

پیش بینی اشتغال زایی برای 126 نفر با بهره برداری از 8 تأسیسات گردشگری در آذربایجان غربی

بهترین تجربه سفر را با کارگزار تور کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری گفت: سال جاری هشت مورد مجوز ایجاد تأسیسات گردشگری شامل سفره خانه سنتی، مهمان پذیر، هتل آپارتمان و واحدهای بوم گردی در استان صادر شده که میزان سرمایه گذاری جذب شده در این واحدها بالغ بر 572 میلیارد ریال است.

او اضافه کرد: سال جاری 9 طرح گردشگری در سطح استان به بهره برداری رسیده که یک مورد آن ها مربوط به مهمان پذیر و سایر مربوط به واحدهای بوم گردی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی توضیح داد: سال جاری 107 مورد موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری با پیش بینی میزان سرمایه گذاری بالغ بر 5790میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 2109 نفر صادر شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 710

به "پیش بینی اشتغال زایی برای 126 نفر با بهره برداری از 8 تأسیسات گردشگری در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی اشتغال زایی برای 126 نفر با بهره برداری از 8 تأسیسات گردشگری در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید