پیام تسلیت نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پی درگذشت همکار سازمان

به گزارش مجله سرگرمی، عضو و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی در پیامی، درگذشت مرحومه مریم صوفی همکار بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه را تسلیت گفت.

پیام تسلیت نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پی درگذشت همکار سازمان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن پیام صادر شده از سوی دکتر علی حیدری آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

سازمان تأمین اجتماعی همواره مأمن و تکیه گاه ذینفعان عزیز خویش (بیمه شدگان، مستمری بگیران و...) بوده و در زمان وقوع مخاطرات به یاری آنان شتافته است و این نقش و کارکرد بی بدیل خویش را مرهون و مدیون تلاشها و مساعی مدیران و کارکنان خدوم و تلاشگر خود در بخشهای بیمه ای و درمانی است.

زحمات این همکاران گرامی در ادوار مختلف انقلاب، جنگ، بازسازی، تحریم ها و حصر اقتصادی و ... به منظور تداوم خدمات رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران بر همگان واضح و مبرهن است و این مجاهدت ها در زمان سرایت پدیده شوم ویروس کرونا به اوج خود رسیده و جلوه های قابل ستایشی را در عرصه خدمت رسانی آشکار ساخته است.

صدها فرشته بر آن دست بوسه می زنند کز کار خلق یک گره بسته وا کند

خبر شهادت شهیده خدمت، سرکار خانم مریم صوفی همکار بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه موجب تأسف و تأثر گشت. دستهای این انسانهای ایثارگر، بوسه گاه فرشتگان الهی شد و بازماندگان معزز و همکاران محترم را در سوگ خود نشاند.

عروج این همکار عزیز را به خانواده محترم و سایر بازماندگان و همکاران سازمان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از درگاه ایزد منان برای روح سترگ آن عزیز از دست رفته علو درجات و همنشینی با اولیاء و صلحا و برای بازماندگانشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. روحشان شاد و یاد و نامشان گرامی باد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1290

به "پیام تسلیت نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پی درگذشت همکار سازمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تسلیت نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پی درگذشت همکار سازمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید