پوچتینو: داور در نپذیرفتن گل کین اشتباه کرد، بهتر از آرسنال بودیم

به گزارش مجله سرگرمی، پوچتینو: داور در نپذیرفتن گل کین اشتباه کرد، بهتر از آرسنال بودیم

پوچتینو: داور در نپذیرفتن گل کین اشتباه کرد، بهتر از آرسنال بودیم

پس از دو شکست متوالی، تاتنهام عصر امروز در دربی لندن با نتیجه یک - یک برابر آرسنال متوقف شد اما پوچتینو معتقد است تیمش بهتر از حریف بازی نموده است.

سرمربی اسپرز گفت: اگر قرار باشد بازی را ارزیابی کنیم، فکر می کنم ما در همه جهات بهتر از آرسنال بودیم. من فکر می کنم فضای فوق العاده ای در ورزشگاه برای ما ایجاد شد و پس از دو شکست متوالی، امروز تاتنهام برای رسیدن به راستا مثبت قدم برداشت اما در اواسط نیمه اول اتفاقاتی رخ داد که جریان بازی را به کلی تغییر داد. ما به گل رسیدیم اما داور خطای هری کین روی گرانیت ژاکا را اظهار داشت که این تصمیم اشتباه بود. این اتفاق به طور کامل شرایط متفاوتی را در جریان بازی حکمفرما کرد و ما در فصل جاری در مجموع در خصوص تصمیمات داوری بدشانس بوده ایم.

او ادامه داد: فکر می کنم بازی فوق العاده ای بود و تماشایی این دیدار برای همه هیجان انگیز بود. فضایی فوق العاده در ورزشگاه حاکم بود و هر دو تیم می خواستند بازی نمایند و برنده شوند. بازی کردن در برابر آرسنال همواره سخت است و بعد از اتفاقاتی که در اوایل بازی رخ داد جریان مسابقه برای ما سخت پیش رفت. ما در سه شنبه بازی بسیار سختی مقابل دورتموند خواهیم داشت اما این نمایش پس از دو شکست متوالی برای ما خوشایند بود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 165

به "پوچتینو: داور در نپذیرفتن گل کین اشتباه کرد، بهتر از آرسنال بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: داور در نپذیرفتن گل کین اشتباه کرد، بهتر از آرسنال بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید