پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان بوشهری

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه مربوط به اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از زلزله در استان بوشهر را ابلاغ کرد.

پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان بوشهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت هیئت وزیران در جلسه 16 تیر 1400 به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، با تخصیص مبلغ 235 میلیارد و 850 میلیون ریال (به ترتیب مبلغ 85 میلیارد و 850 میلیون ریال به صورت هزینه ای و مبلغ 150 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای) به منظور بازسازی بخش های خسارت دیده به اماکن مسکونی شهری و روستایی و تاسیسات زیربنایی ناشی از زلزله 29 فروردین1400 در شهرستان گناوه استان بوشهر به دستگاه های اجرایی ذی ربط موافقت کرد.

بر این اساس، مبلغ 166 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود و کارمزد چهار درصد در منطقه ها روستایی و پنج درصد در منطقه ها شهری) به منظور جبران خسارات ناشی از وقوع زلزله شهرستان گناوه استان بوشهر پرداخت می شود.

همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر موظفند گزارش عملکرد این تصویب نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1745

به "پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان بوشهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان بوشهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید